استخر ایزی ست طرح دار با فواره آب بست وی

Bestway 57416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح دار با فواره آب بست وی با قطر 457 سانتی متر می تواند بهترین استخر برای استفاده چند نفره به همراه خانواده باشد ، این استخر آماده بست وی دارای پمپ تصفیه آب فیلتری قوی می باشد و بدنه ای بسیار زیبا از طرح های فانتزی دارد و در بخشی از بدنه فواره آب در نظر گرفته شده است

استخر ایزی ست طرح دار با فواره آب بست وی جزو معدود استخرهای آماده ایزی ست با بدنه ای طرح دار می باشد که در لایه بیرونی بدنه از طرح های گل استفاده شده است . قطر این استخر 457 سانتی متر می باشد و جزو بزرگ ترین استخرهای ایزی ست برند بست وی می باشد . این محصول دارای فواره آب می باشد که به شکل درخت نخل درآمده است و می تواند آب را در ارتفاع استاندارد به درون استخر پمپاژ کند . جریان آب این فواره توسط دریچه ای که در بخش کف استخر ساخته شده است تامین می شود برای روشن کردن فواره باید شیلنگ آب را به دریچه متصل کنید و به همین صورت خاموش یا روشن شدن فواره در اختیار شما قرار می گیرد . برند بست وی در ساخت بدنه این استخر ایزی ست همانند سایر مدل های ساده خود از پی وی سی برزنتی سه لایه استفاده کرده است که در لایه های میانی الیاف شمعی به کار گرفته شده است تا مقاومت بدنه را در برابر ضربه و پوسیدگی افزایش دهد . این استخر مقدار آب 9677 لیتری را درون خود جای می دهد و این ظرفیت آب بالا توسط پمپ تصفیه 220 ولتی همراه استخر پاکیزه می شود و آبی شفاف برای شنا به وجود می آید . اگر قصد شنا در استخر آماده شخصی خود را دارید می توانید این استخر را همین حالا از فروشگاه اینتکس سنتر خریداری نمایید .

 نوع  برزنتی طرح دار
 قطر  457 سانتی متر 
 ارتفاع  84 سانتی متر  
 ظرفیت آب
 9677 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57416

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...