استخر ایزی ست حصیری 84*457 با پمپ تصفیه

Bestway 57315

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
9,600,000
9,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست حصیری 84*457 با پمپ تصفیه یکی دیگر از استخر پیش ساخته برای باغ و ویلا می باشد که دارای پمپ تصفیه قوی می باشد و حجم آب داخلی آن به راحتی توسط این پمپ تصفیه در مدت زمان یک روز چندین بار تصفیه می شود و بدنه آن برزنت سه لایه می باشد که در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد وراه اندازی آن در مدت زمان پنج دقیقه ای صورت می گیرد

استخر ایزی ست حصیری 84*457 با پمپ تصفیه محصولی از کمپانی بست وی است که دارای بدنه ای متفاوت از دیگر مدل های استخر آماده ایزی ست می باشد . این استخر آماده ایزی ست به همراه خود مهمترین لوازم جانبی مورد نیاز یعنی پمپ تصفیه آب فیلتری اصل برند بست وی را دارد که در سایز متوسط می باشد و قدرت بالایی برای تصفیه آب دارد . با استفاده از این پمپ تصفیه به صورت روزانه آبی پاکیزه و شفاف را در اختیار دارید که البته بهتر است برای میکروب زدایی آب از قرص کلر استفاده کنید . فیلتر این پمپ تصفیه قابل تعویض می باشد و به صورت جداگانه می توانید آن را خریداری کنید و مدت زمان تعویض فیلتر پمپ بستگی به میزان آلودگی آب شما دارد . برند بست وی در ساخت این محصول از پی وی سی برزنتی سه لایه استفاده کرده است که لایه میانی آن ها از الیاف مش کمک گرفته شده است تا پوسیدگی را بی معنا کرده و میزان آسیب پذیری بدنه را به شدت کاهش دهد . مقدار آبی که درون فضای این استخر جای می گیرد برابر با 9677 لیتر می باشد که دو دریچه جهت اتصال پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد در بدنه بکار گرفته شده است . وزن این محصول 23.4 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی آن نیاز به فضای زیاد ندارید زیرا در حالت جمع شده میزان فضای کمی را اشغال می کند . خرید استخر ایزی ست بست وی را می توانید از نمایندگی اینتکس سنتر انجام دهید .

 نوع  حصیری 
 قطر  457 سانتی متر 
 ارتفاع  84 سانتی متر  
 ظرفیت آب
 9677 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57315

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...