استخر ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه

intex 28110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
6,200,000
5,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه 2419 لیتری از سری استخر های ایزی ست با کیفیت است که توسط شرکت intex تولید شده ، فروشگاه مرکزی اینتکس ایران این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

استخر ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه یکی دیگر از استخر های آماده شرکت اینتکس است که با عنوان استخر ایزی ست روانه بازار شده است ، این محصول که به صورت دایره ای تولید شده است نمونه دیگری از استخر های پیش ساخته است که دارای پایه های فلزی و یا فایبرگلاسی نیست بلکه بدنه آن از برزنت مقاوم و لبه های آن از pvc ساخته شده است ، لبه های بالایی این محصول به صورت بادی ساخته شده و همین ویژگی و طراحی باعث شده است تا استخر فرم استخر را به خود بگیرد ، راه اندازی این استخر ایزی ست به گونه ای می باشد که ابتدا لبه های بادی آن را باد کرده و داخل استخر را از آب پر کنید تا بدین صورت استخر فرم اصلی را به خود بگیرد ، سایر ویژگی های این استخر ایزی ست در قسمت ابعاد و مشخصات درج شده است که می توانید سایر ویژگی های محصول را مطالعه کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری 2419 لیتری و با گارانتی به فروش گذاشته است تا خریداران گرامی با خیال راحت محصول را خریداری کرده و سال ها با استفاده از آن به تفریحات شاد و مفرح آبی بپردازند .

نوعگرد
ظرفيت آب2419 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن6.5
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
پمپ باددستی کوچک
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...