استخرپیش ساخته427 × 84 بست وی

bestway 56595

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
16,900,000
16,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخرپیش ساخته427 × 84 بست وی با کیفیت و با دوام با قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر استخر های پیش ساخته ، قابل خریداری از سایت اینتکس

استخرپیش ساخته 427 × 84 بست وی یک محصول کاربردی و با کیفیت بوده که توسط شرکت معروف و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد . این محصول به رنگ آبی بوده و پایه های آن به رنگ سفید می باشد که باعث شده تا استحکام این محصول بالا برود . بر روی بدنه این محصول نام برند بست وی نمایان می شود . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است . متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند . برای راه اندازی این محصول ابتدا زیر انداز مخصوص آن در مکان مورد نظر انداخته شده، سپس پایه های آن بر روی زیر انداز و زمین نصب و تعبیه می شود . در مرحله بعدی بدنه این محصول درون این پایه ها گذاشته شده و پمپ در جایگاه اصلی خود نصب می شود و در آخر درون این محصول پر از آب شده و آماده استفاده می باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما بعد از اتمام استفاده و تفریح آبی ، درپوش این محصول را گذاشته و از ورود گرد و غبار و حشرات موذی جلو گیری کنید تا آب این استخر آلوده نشود. همچنین سعی کرده تا در فصل سرما، این محصول را جمع کرده تا سرما به بدنه این محصول صدمه و یا آسیبی وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد، شما می توانید در وهله اول مشکل خود را به صورت تلفنی با مشاوران ما حل کرده، و در وهله دوم با تماس با ما، متخصصانمان در اسرع وقت درب منزل شما آمده و با تعمیرات تخصصی ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید و با خیال راحت از آن استفاده کنید . برای خرید این محصول به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید . 

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  84 سانتی متر 
 ظرفیت آب  10220 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت دوساله 
 کد محصول  bestway 56595

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...