استخرپیش ساخته با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28752-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
41,400,000
37,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخرپیش ساخته با پمپ تصفیه 12 ولت با قیمت ارزان ، ضمانت دوساله و خدمات پس از فروش ، ارسال رایگان .

استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه 12 ولت از نمونه استخر های شرکتی بسیار عالی و با کیفیت است که توسط شرکت اینتکس ارائه شده ، این محصول دارای پمپ تصفیه قدرتمندی است و به دلیل کیفیت بسیار بالای بدنه و نیز پمپ تصفیه عالی محصول می توان از استخر علاوه بر تفریحات آبی در صنعت های کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده کرد . این محصول از اجناس بسیار عالی و با کیفیت بدنه ای از جنس برزنت و پایه های ضد زنگی آلومینیومی ساخته شده است و به واسطه جنس های اولیه بسیار مرغوب دارای طول عمر زیادی می باشد ، به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران این محصول را برای دیگر صنعت ها خریداری می کنند ، از این محصول همچنین می توان برای آبیاری مزارع ، باغستان ها و همچنین پرورش ماهی استفاده کرد ، از آن جا هم که محصول دارای پمپ تصفیه قدرتمند می باشد ، می تواند به خوبی کثیف ترین آب ها را در کمترین زمان تصفیه کند ، همانطور که می دانید با راکد ماندن آب و استفاده مکرر از آب استخر می تواند زمینه ای برای رشد باکتری ها و جلبک ها شود ، از آن جا هم که تعویض آب این استخر پیش ساخته زمان بر است می توانید از پمپ تصفیه  قدرتمند محصول استفاده کنید . این محصول همچنین دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد . این محصول به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می تواند برای سنین بزرگسال و کودک مورد استفاده قرار گیرد و همچنین می توان از آن در محیط های باز مانند باغ ، ویلا و ... استفاده کرد  . برای خرید این محصول آن را از طریق فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

 نوع  گرد
 قطر  549 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  24311 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول intex 28752-gn

استخر پیش ساخته اینتکس گرد به همراه پمپ تصفیه ای که دارد می تواند پکیجی کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهد . این استخر پیش ساخته دارای ابعاد بزرگ به اندازه قطر پنج و نیم متری می باشد که فضای بسیار زیادی را درون خود برای شنا در اختیار افراد قرار می دهد . استخر پیش ساخته گرد اینتکس با چنین ابعاد بزرگی که دارد علاوه بر کاربردهای تفریحی ، مورد توجه بسیاری از صنایع از جمله پرورش آبزیان و همچنین صنایع کشاورزی قرار گرفته است . این محصول توسط شرکت اینتکس و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است که کیفیت و طول عمر بالا را به صورت یکجا به وجود می آورد و باعث می شود تا سالیان درازی بتوانید از این محصول در محیط های شخصی خود استفاده کنید .

جنس بدنه این محصول از مواد اولیه ای به نام پی وی سی برزنتی دو لایه در بخش دیواره ها و کف ساخته شده است . این نوع پی وی سی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و برای این موضوع برند اینتکس بر روی بدنه این استخر پیش ساخته به صورت سراسری از الیاف شمعی استفاده کرده است تا بدنه را در برابر نور خورشید ، شرجی و رطوبت بالا مقاوم کند و بتوانید از آن در تمامی شهر ها با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایید . رنگ تولید شده از این استخر پیش ساخته طوسی ، آبی کم رنگ و سفید و نقره ای می باشد که در فروشگاه اینتکس سنتر برخی از این رنگ ها را می توانید سفارش دهید و محیطی زیبا را در خانه و ویلای خود بسازید .

اما کار به بدنه برزنتی مقاوم این استخر پیش ساخته ختم نمی شود و برای نگهداری هر چه بهتر و مستحکم تر این محصول شرکت اینتکس از ستون های آلومینیومی ضد زنگ استفاده کرده است تا نگهداری و استواری این استخر پیش ساخته را به خوبی افزایش دهد . این ستون ها علاوه بر بخش های بالایی و پایینی بدنه برزنتی محصول ، توسط تسمه هایی مقاوم از وسط بدنه استخر محکم شده اند و بدنه اصلی را به صورت محکم بر روی خود نگهداری می کنند . این پایه های آلومینیومی از نوع ضد زنگ می باشند و در فضای باز پوسیدگی در آن ها حتی در طل سالیان طولانی به وجود نمی آید و در تماس بودن با آب نمی تواند خللی در کارکرد آن ها ایجاد کند.

اما حجم آب این استخر پیش ساخته تقریبا 24 هزار لیتر می باشد که پاکیزه نگه داشتن آب داخلی استخر می تواند فکر هر خریداری را به خود مشغول کند . برای پاکیزه نگه داشتن آب این استخر پیش ساخته ، شرکت اینتکس درون بسته بندی آن یک عدد پمپ تصفیه فیلتری بزرگ قرار داده است تا آب داخلی به صورت مداوم توسط پمپ تصفیه و پاکیزگی دائمی را به دور از هر گونه بیماری برای شما به وجود آورد . علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد نردبان نیز با این استخر پیش ساخته وجود دارد که ارتفاعی برابر با استخر دارد و به لبه های بالایی استخر قفل می شود و استفاه از آن را به راحتی امکان پذیر می کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...