گهواره بادی اینتکس طرح گل

گهواره بادی اینتکس طرح گل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
1,045,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گهواره بادی اینتکس طرح گل که بدنه آن از جنس PVC بوده و کف این محصول بصورتی طراحی شده که ضد تعرق باشد.  همچنین در بالای آن دو توپ بادی تعبیه ، و یک چکش بادی است تا فرزندتان با آن بازی کند.

قلعه بادی گهواره بادی اینتکس طرح گل که جز محصولات بادی کودک شرکت نامدار اینتکس قرار می گیرد معمولا برای خانواده هایی ساخته شده که مشغله فکری زیادی دارند. این کالا که بر روی آن عکس گل و پروانه چاپ شده همچنین کفه آن به رنگ سبز است ، حس و حال پارک را برای فرزند شما القا می کند. جنس بدنه این کالا از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت خوبی در برابر پرش های کودک شما دارد زیرا این گهواره مدل جامپینگ (پرشی) هم می باشد. کف این گهواره بصورتی طراحی شده تا از تعرق کردن کودک شما جلوگیری کند. همچنین در بالای این محصول دو توپ و یک چکش قرار داده شده تا فرزندتان با آنها بازی کرده و بی قراری نکند. پس اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

نوع خانگی
 قطر 137 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 تحمل وزن 54 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و نوزادان
 دارای جامپینگ
 دارای اسباب بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...