کاناپه بادی یک نفره بست وی کد bestway 67277

کاناپه بادی یک نفره بست وی کد bestway 67277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره بست وی کد bestway 67277 یکی از محصولاتی است که با در نظر گرفتن تمام خلاقیت ها تولید و عرضه شده است. این کالا را با قیمت عالی و کیفیت بالا از نمایندگی اینتکس می توانید خریداری نمایید.

کاناپه بادی یک نفره بست وی کد bestway 67277 یکی از تولیدات با کیفیتی است که مناسب برای تمام اقشار می باشد. این کالا دقیقا در نگاه اول شبیه به مبل های راحتی یک نفره می باشد. اگر با جزئیات بیشتری به این کالا نگاه کنید می توانید مشاهده کنید که این محصول در هر دو سمت خود دارای تکیه گاهی برای قرار گیری دستان شما می باشد که راحتی را بیش از پیش برای شما خلق کرده است. هم چنین تکیه گاه این کالا هم دقیقا به صورت شیار دار تولید شده تا باعث شود هوا به درستی به جریان افتاده و از تعریق شما جلوگیری کند. هم چنین این کالا قابلیت باز و بسته شدن و تبدیل شدن به تخت را هم داراست که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین دارا بودن سه رنگ شاد نیز باعث شده تا با خیال راحت و دست باز بتوانید بنا به سلیقه خود یک کاناپه جذاب را انتخاب نمایید. این محصول با قیمت مناسب هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...