کاناپه بادی تک نفره بست وی کدbestway 75065

bestway 75065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,220,000
1,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تک نفره بست وی کدbestway 75065 یک محصول با کیفیت در رنگ سفید است. این محصول قابل استفاده به عنوان تخت خواب و دارای جا لیوانی بر روی دسته های خود می باشد. برای تهیه این محصول به سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران یا فروشگاه انلاین اینتکس سنتر مراجعه کنید .

کاناپه بادی تک نفره بست وی کدbestway 75065 یک نمونه بی رقیب در میان کاناپه های بادی با قیمتی مقرون به صرفه است. این محصول بسیار زیبا دارای سه دریچه مجزا برای باد است . در واقع کف محصول شامل دو بخش مجزای بادگیر و تکیه گاه آن نیز به صورت انفرادی باد می شود . در مواقع مورد نیاز شما می توانید کف این محصول را باز کرده تا تبدیل به یک تخت خواب بسیار راحت برای استراحتتان شود . بر روی دسته این کاناپه بادی یک جای لیوان تعبیه شده تا در زمان استفاده دغدغه وجود میز را نداشته باشید . جنس بدنه این کاناپه بادی از جیر انتخاب شده تا قابلیت ضد تعریق بودن را به مصرف کننده ببخشد . برای حمل راحت این محصول یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که کالا خود را به راحتی با خود حمل کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . همچنین رویه مواج آن می تواند ارامش خاطر شما فراهم اورد. این محصول با توجه به کارایی خود دارای وزن متعادل و کمی بوده به همین دلیل به راحتی در سفر نیز می توانید ان را با خود همراه داشته باشید. برای تهیه این محصول می تونید به فروشکاه اینتکس مراجعه کرده یا به صورت انلاین از سایت اینتکس سنتر خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...