کاناپه بادی تک نفره اینتایم کدintime yt142

کاناپه بادی تک نفره اینتایم کدintime yt142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تک نفره اینتایم کدintime yt142 یک محصول با کیفیت و سه کاره با رویه مواج و ضد تعریق است. برای خرید اسان این کاناپه زیبا به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

کاناپه بادی تک نفره اینتایم کدintime yt142 در میان سایر کاناپه های بادی به دلیل رنگ زیبا خود طرفداران فراوانی دارد.این کاناپه به دلیل رویه جیر ضد تعریق و مواج می تواند مکان بسیار مناسبی برای استراحت شما باشد. این محصول زیبا دارای دریچه های مجزای بادگیری برای بخش های مختلف ان است. از این کاناپه بادی می توانید در سه حالت متنوع استفاده کنید. همانطور که گفته شد این محصول دریچه های باد مجزایی دارد پس با توجه به نیاز خود می توانید انتخاب کنید که از کدام بخش استفاده شود. حالت اول کاناپه کامل بوده که در این حالت دو نشیمنگاه دسته ها و تکیه گاه بادگیری می شود. در حالت بعدی می توانید به صورت نشسته قسمت دوم نشیمنگاه را باز کرده و به راحتی به استراحت بپردازید. و در حالت سوم می توان به عنوان یک تخت خواب کاملا استاندارد از ان استفاده کنید. به دلیل سهولت حمل و نسب این محصول از ان در سفر و محیط کار نیز می توانید استفاده کنید. برای خرید این کاناپه بادی می توانید به سایت نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران یا فروشگاه اینتس سنتر مراجعه کنید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ----
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های مجزا و متصل به بدنه
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 قابل استفاده در منزل و محل کار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...