چادر مسافرتی 6 نفره اسکیمو

TU_tent 6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اسکیمو محصولی با کیفیت می باشد که توسط شرکت معتبر اسکیمو تولید و با قیمت بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس سنتر عرضه می گردد . این کالا قابل استفاده در کوهستان و طبیعت می باشد .

چادر مسافرتی 6 نفره اسکیمو از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس سنتر می باشد که با توجه به طراحی و ساختار مدرنی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کد که از آن در کوهستان ، طبیعت و مسافرت به راحتی استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول با توجه به نایلونی بودن از مقاومت بالایی در برابر بارش باران و مایعات مختلف برخوردار می باشد به همین سبب از این کالا شما می توانید در زمان بارندگی به راحتی از آن استفده نمایید . مهمترین مزیت این چادر که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که کمتر از 30 ثانیه انجام می شود و همچنین با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که نسبت به چادر های دیگر از مقاومت بالاتری بهرمند می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در شرایط جوی مختلف و وزش باد شدید از این کالا استفاده نمایید . در داخل چادر یک جیب توری طراحی شده است که شما می توانید اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن قرار دهید . برای خرید چادر مسافرتی 6 نفره اسکیمو شما می توانید با دفتر فروش چادر مسافرتی در ایران تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی نمایند . 

طول220 سانتی متر
عرض170 سانتی متر
ارتفاع150 سانتی متر
وزن بسته بندی2.9 کیلوگرم
جنس بدنهپارچه نایلونی
جنس پایهفایبرگلاس
سایر ویژگی ها بدنه ضد آب ، ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...