چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ

Easy Camp Galaxy 400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ از محصولات شرکت Easy Camp می باشد که جنس بئنه پلی استر و ستون هایی فایبرگلاسی دارد. این چادر ضد آب بوده و مناسب کوهنوردی و کمپین است.

چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ که جز بهترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی می باشد ساخته و تولید شرکت Easy Camp می باشد. جنس ستون های این محصول از فایبرگلاس بوده و قابلیت منعطف شدن دارد ، همچنین بدنه این چادر از پلی استر می باشد. این چادر ضد آب بوده و مقاوم در برابر طوفان می باشد پس خیالتان از نظر مقاومت این چادر راحت باشد و به راحتی با خانواده خود حتی در هوای بارانی و طوفانی به سفر بروید و از مناطق طبیعی لذت ببرید . قابل ذکر ایت که این چادر مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید می باشد و توری هایی در پنجره های این محصول تعبیه شده تا هم بعنوان هوا کش در زمان استراحت قابلیت استفاده داشته باشد و هم از ورود حشرات موذی جلوگیری کند . همراه این کالا میخ و طنابی برای نصب این چادر در محلی که می خواهید سکونت داشته باشید و و از طبیعت بکر لذت ببرید موجود است . اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل دریافت کنید.

 نوع کمپینگ و کوهنوردی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای  هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...