چادر مسافرتی سه نفری Travel Tent

Travel Tent 8870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفری Travel Tent دراری کیفیت و قیمت خوبی می باشد. جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و ستون های آن نیز از آلمینیوم می باشد. همچنین این چادر ضد آب بوده و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید است.

اگر شما هم از آن دسته خانواده هایی با تعداد کم یا کسانی که همیشه با یک جمع دو یا سه نفری به مسافرت میرودند هستید. چادر مسافرتی سه نفری Travel Tent برای شما ایده آل است. ستون های این چادر از آلمینیوم منعطف بوده و با برخورد اشیایی به راحتی به حالت اصلی اش بر می گردد. جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و مقاومت عالی دارد. قابل ذکر است که این محصول ضد آب و در مقابل اشعه ماورا بنفش نور خورشید مقاوم می باشد پس چه در گرمای تابستان و نور خورشید و چه در سرمای زمستان و برف هایش و چه در باران های پاییز خیالتان از این چادر راحت باشد و در هر زمان با این چادر سفر کنید. این کالا دارای دو عدد هواکش، دو عدد درب و دو عدد پنجره می باشد که با توری هایی که در آن تعبیه شده است از ورود حشرات موزی جلوگیری می کند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید از نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این کالا کرده و آن را درب منزل دریافت نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 225 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 الی 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
 دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...