چادر مسافرتی دو نفره vango

Vango Zephyr 200 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره vango از چادر های شکیل شرکت وانگو بوده که مناسب تفریح در مکان های این سرزمین پهناورمان ایران یکی از بهترین چادر های مسافرتی می باشد. جنس بدنه این چادر از پلی استر و ستون های آن از فایبرگلاس هستند. همچنین این چادر دارای سایه بان و بدنه ضد آب می باشد.

اگر جز آن دسته از کسانی هستید که عاشق سفر کردن دو نفره با دوست و یا همسر خود به مکان های بکر و دست نخورده هستید حتما میدانید که یکی از ضرورت های سفر به این مکان ها یک چادر با مقاومت خوب است. ما به شما چادر مسافرتی دو نفره vango را معرفی می کنیم. این چادر که ساخت کشور انگلستان می باشد دارای بدنه پلی استر بوده و روکشی مقاوم دارد. همچنین پایه یا ستون های آن از جنس فایبر گلاس می باشد پس نگرانی از نظر جنس و مقاومت این چادر نداشته باشید. قابل ذکر است که این کالا ضد آب است و در مقابل برف ، باران و یا طوفان کاملا ایمن می باشد. زمانی که هوا آفتابی است میتوانید با بر داشتن رویه بیرونی از روکش توری استفاده کرده و از مکان های زیبا لذت ببرید. این چادر دارای سایه بان بوده و با وسایل و اقلامی که همراه خود دارد ، وزن آن بالغ 2.7 کیلوگرم می شود و با ساکی که همراه این محصول می باشد به راحتی قابل حمل است. پس اگر می خواهید چادر مسافرتی دو نفره vango را سفارش دهید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

نوع مسافرتی
 طول 276 سانتی متر
 عرض 215 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر ، پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...