چادر مسافرتی ده نفره سبز ایرانی

ch 223348

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ده نفره سبز ایرانی که ساخت ملی می باشد از محصولات خوب و با کیفیتی است که نسب به قیمتی که دارد بصرفه می باشد. جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و مقاومت و انعطاف بالایی دارد. قابل ذکر است این چادر ضد آب است.

چادر مسافرتی ده نفره سبز ایرانی از محصولات ملی بوده و نسبت به قیمتی که دارد دارای کیفیت مطلوبی است همچنین خرید این چادر بغیر از بصرفه بودن به تولید داخل هم حمایت می شود. جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و دارای انعطاف و کیفت چشمگیری نسبت به قیمتی که دارد بوده است. این چادر با فضایی که دارد مناسب هر خانواده و هر مسافرتی می باشد. این محصول فنری بوده و بصورت اتوماتیک راه اندازی می شود. قابل ذکر است که این کالا ضد آب است و با خیالی آسوده به صفر در هوای بارانی و زمستانی بروید. همچنین این چادر دارای یک در و دو پنجره می باشد که برروی آنها هواکش و پارچه ایی توری برای جلوگیری از حشرات موزی تعبیه شده است. پس اگر همین الان این چادر را میخواهید می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید .

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...