هپی چیر یک نفره زرد مشکی

mbl-9113

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره زرد مشکی از سری مبل هپی چیر های شیک و دوست داشتنی فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که به صورت دو رنگ و شطرنجی طراحی شده است ، این مبل هپی چیر از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و بستر عالی برای نشستن می باشد ، رویه آن در برابر سایش مقاوم است و قابلیت تعویض دارد ، سطح محصول نیز از آرگونومی ساخت کاملا طبی برخوردار است و می تواند فرم بدن شما را به خود بگیرد .

هپی چیر یک نفره زرد مشکی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، این هپی چیر به صورت دو رنگ و با طرح شطرنجی ساخته شده است ، این رویه از چرم مصنوعی ساخته شده است به همین دلیل دوام بسیار خوبی دارد ، همچنین این جنس به دلیل ضمانت بالایی که دارد می تواند در برابر ساییدگی و همچنین وزن افراد در صورت سنگین وزن بودن نیز دوام بیاورد ، به همین دلیل خیال مشتریان همواره از خرید این محصول راحت بوده و رضایت کامل را از این کالا دارند . فروشگاه مرکزی اینتکس نیز برای اطمینان خاطر مشتریان خود محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند ، همچنین این فروشگاه می تواند خدمات پس از فروش مانند تعمیرات مبل های شنی و هپی چیر را به شما عزیزان ارائه دهد . این محصول یکی از انعطاف پذیر ترین مبل های موجود در بازار است چرا که مواد داخلی آن از یونولیت تشکیل شده است به همین دلیل خاصیت فنری و فرم پذیری به هپی چیر داده است ، لازم به ذکر است که پوسته و رویه محصول قابل تعویض می باشد ، این محصول بسیار سبک و پرتابل است و به راحتی می توان آن را در خانه جابجا کرد . ابعاد و سایر مشخصات این محصول در قسمت ابعاد و مشخصات آورده شده است که می توانید آن ها را مطالعه کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...