هپی چیر نوجوان اینتکس

MBl-55678

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر نوجوان اینتکس در رنگبندی متنوع با رویه طرح چرم همراه با ضمانت دو ساله نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران ، خرید هپی چیر اینتکس با برترین کیفیت و قیمت از فروشگاه مرکزی برند اینتکس .

هپی چیر نوجوان اینتکس در رنگبندی و با کیفیت ایده آل ، عرضه شده توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه طرح چرم می باشد که استفاده از آن در هپی چیر های کودک و نوجوان به دلیل لطافتی که دارد رایج است . در ساختار داخلی این محصول از فوم مخصوص استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا ، نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد زیرا بهترین آرگونومی را برای بدن فراهم می کند . لازم به ذکر است که ساختار داخلی و همچنین رویه این هپی چیر توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر برابر با 100 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر نوجوان استاندارد است . هپی چیر نوجوان اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول قرمز سفید
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...