هپی چیر لی اینتکس

MBl-55712

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 هپی چیر لی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت همراه با دو سال ضمانت نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران با دوخت عالی و با کیفیت ، خرید اینترنتی و حضوری هپی چیر اینتکس

هپی چیر لی اینتکس از سری هپی چیرهای جوان پسند و با کیفت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . رویه این هپی چیر از جنس پارچه لی می باشد که استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی ازخود به نمایش گذاشته است . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و به خوبی با بدن حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین در بخش کف این هپی چیر یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . لازم به ذکر است که پارچه رویه این محصول قابل شستشو می باشد و در تمیز نگه داشتن این محصول کمک شایانی می کند . هپی چیر لی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه لی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

هپی چیر لی اینتکس از مبل های شنی زیبا و با کیفیت شرکت سنتر اینتکس می باشد و این مبل جز جدید ترین مبل های این شرکت می باشد و شما با نشستن بر روی این مبل شنی، خستگی و استرس را از بدنتان خارج می کنید. این محصول دارای دو سال صمانت نامه معتبر نیز بوده که خیال شما را از بابت خرید این محصول راحت میکند، ما در این مطلب سعی داریم تا به شما اطلاعات کافی را برای خرید این محصولی بدهیم تا شما با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین خرید را انجام دهید.

جنس رویه محصول

جنس این محصول که جز اصلی ترین ویژگی های آن می باشد که باید دارای مقاومت و کیفیت بالایی باشد در غیر این صورت در مدت زمان کوتاهی بدنه آن پوسیدکی ایجاد می شود. به این منظور خریداران از جنس آن هراس دارند و نگرانی آنها برای این می باشد که جنس خریدشان بد و یا معمولی باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه مرغوب و درجه یک بوده و مقاومت بالای در برابر ساییدگی را دارا می باشد. پس از لحاظ جنس بدنه این محصول نگرانی نداشته باشید.

نوع ساخت و طراحی محصول 

این کالا همانند تمامی محصولات مبل شنی طراحی گردی را داشته و بدنه آن به رنگ زیبای آبی بوده تا شما با خرید این مبل شنی نمای زیبایی را به خانه و منزلتان بدهید. متخصصان ما به طراحی این محصول نمره قابل قبولی را می دهند.

راه اندازی محصول و کاربرد آن

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز نداشته اما وسایل تیز را نباید به این مبل شنی نزدیک کنید زیرا احتمال پاره شدن بدنه این مبل شنی بالا می رود اما اگر همچنین اتفاقی رویداد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت بوده و شما می توانید آن را از نمایندگی سنتر اینتکس سفارش داده و تحویل بگیرید و لازم به ذکر است، این مبل شنی را می توانید در پذیرایی و یا اتاق های خواب گذاشته و لذت آرامش بر روی آن را تجربه کنید.

جمع بندی

این مبل شنی با کیفیت و استحکام بالا بوده که در سال های اخیر توسط شرکت سنتر اینتکس روانه بازار شده است. جنس بدنه این محصول از  کیفیت بالایی برخوردار می باشد و این محصول با وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل بوده و شما می توانید آن را به آسانی جا به جا کنید. شما هم اکنون می توانید از طریق این صفحه سایت نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به سفارش کالا کرده و در نزدیک ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...