هپی چیر طرح توپ بزرگسال اینتکس

MBl-55696

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طرح توپ بزرگسال اینتکس محصولی با بدنه فانتزی و مناسب تمام رده های سنی بوده که با جنسی باکیفیت و قیمتی ارزان از طریق نمایندگی اینتکس به بازار عرضه می شود.

هپی چیر طرح توپ بزرگسال اینتکس محصولی با طراحی بدنه متفاوت و فانتزی بوده که در بالاترین سطح کیفیت و طول عمر مفید قرار داشته و به تازگی به بازار عرضه شده است . این محصول دارای نمایی با ظاهر توپ بوده که شما می توانید ترکیب رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید . این کالای جذاب با بدنه ای از جنس چرم مصنوعی تولید شده که ساختاری ضدتعریق داشته و از نرمی و انعطاف پذیری برخوردار است. این پوشش بدنه در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی مقاوم باقی مانده و کاملا قابل شستشو می باشد . به همین دلیل تماس مستقیم اب و مواد شوینده نمی تواند بافت اصلی محصول را دچار آسیب نماید . مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی انتخاب شده که علاوه بر نرمی بالا دارای وزنی کم و توان تحمل وزن بسیار بالایی است . این مواد داخلی در صورت بروز آسیب امکان تعویض و یا شارژ مجدد را به سادگی دارد . به دلیل طول عمر بالای محصول و آسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم این محصول به همراه یک ضمانت نامه معتبر دو ساله عرضه می شود . برای خرید این کالا با قیمتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

هپی چیر طرح توپ بزرگسال اینتکس یکی دیگر از محصولات مقام و جذاب این فروشگاه بزرگ بوده که ساختاری شیک و فانتزی و طول عمر بسیار بالایی دارد. طراحان ما این هپی چیر را با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید کرده اند که پارچه های چرمی استفاده شده در این محصول کاملا ضدتعریق و ضد آب بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت کودکان از این هپی چیر هیچ مشکلی برای آن ها ایجاد نمی شود. این محصول زیبا اگر دچار کثیفی شود می توانید به راحتی روکش بدنه آن را به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. روکش های چرمی به دلیل تحمل وزن و فشار بالا همواره در میان مصرف کنندگان از طرفداران بالایی برخوردار هستند و همینطور این هپی چیر طرح توپ زیبا از طراحی بدنه توپ فوتبال طراحی شده که برای کودکان و نوجوانان پسر جذابیت بالایی داشته و موجب ارائه محصولی با ظاهر کاملا شیک شده است. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر نیز از نوع یونولیت های با ساختاری مقاوم، نرم و انعطاف پذیری بالا بوده و این شن ها قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را داشته و کاملا توان تحمل وزن بالایی دارند. این محصول از گارانتی 2 ساله برخوردار بوده و تضمینی بر طول عمر بالا آن به شمار می رود.

جنس و طراحی بدنه 

همیشه خریداران این هپی چیرها در درجه اول جذب محصولاتی خواهند شد که دارای جذابیت و زیبایی چشم نوازی باشند. به همین دلیل طراحی این هپی چیر به صورت توپ فوتبال تولید و روانه بازار شده که نسبت به این طراحی زیبا شما می توانید از آن در مکان هایی نظیر منازل، باغ های خصوصی و یا حتی باشگاه های خود استفاده کرده تا تمامی قسمت های آنجا به صورت ورزشی و جذاب نمایان شود. در خصوص جنس بدنه این هپی باید ذکر کرد که کیفیت این محصول یکی از نقاط قوت آن خواهد بود زیرا بدنه این کالا از چرم مصنوعی طراحی و ساخته شده و همچنین درون آن پر شده از یونولیت های خرد شده می باشد که در عین حال سطحی مقاوم و بدنه ای بسیار نرم و لذت بخش را دارا خواهد بود.

راه اندازی و طریقه نگهداری محصول

شما به آسودگی می توانید از این محصول استفاده کرده بدون آن که به راه اندازی و یا نکات خاصی برای استفاده از آن نیازی داشته باشید، تنها کافی است تا بر روی این هپی چیر بنشینید تا یونولیت های درون این محصول به حالت اصلی خود در آمده و از آن استفاده نمایید و همینطور باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل سنگین وزن را بر روی آن نگذارید و همچنین اشیا و اجسام های تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشید.

قابل شست و شو و ضد آب بودن محصول 

از آنجایی که این محصول بیشتر برای نوجوانان و یا کودکان طراحی و ساخته شده دارای قابلیت جداسازی رویه و شست شوی آن به صورت مجزا می باشد و در صورت ایجاد هرگونه لک و آلودگی شما می توانید رویه این هپی چیر را جدا کرده و یا با یک دستمال نمناک آن را کاملا پاکسازی کنید و همینطور لازم ذکر است که یکی دیگر از مزیت های این هپی چیر ضد آب بودن آن است که در صورت ریختن آب و یا هر نوشیدنی دیگری هیچگونه رطوبتی به داخل آن نفوذ نخواهد کرد پس شما می توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده کنید.

سخن پایانی و طریقه سفارش 

هپی چیر طرح توپ بزرگسال اینتکس از سری محصولاتی با طراحی ورزشی و اسپورت بوده که به صورت یک توپ فوتبال طراحی و روانه بازار شده است. جنس بدنه این هپی چیر ساخته شده از چرم مصنوعی بوده و درون آن پر شده از یونولیت های مخصوص و نرمی می باشد که به آسودگی قابل تعویض خواهد بود. شما هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...