هپی چیر شیبدار کودک اینتکس

intex-52143

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شیبدار کودک اینتکس محصولی با رنگبندی زیبا و بسیار نرم و راحت می باشد که با توجه به رویه مخملی ضد تعریق بوده و قابل استفاده به مدت طولانی می باشد . محتوای تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که امکان فرم دهی و تبدیل آن به شکل مورد نظر شما را امکان پذیر نموده است . این هپی چیر از وزن اندکی برخوردار بوده و به سادگی و توسط کودک قابل حمل و جا به جایی می باشد. خرید هپی چیر کودک از سراسر ایران و به صورت حضوری و اینترنتی میسر می باشد .

هپی چیر شیبدار کودک اینتکس از سری هپی چیر های راحتی شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان طراحی و به بازار عرضه شده است . این هپی چیر به صورت شیبدار طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نسبتا بلند می باشد که در حین استفاده پشت کودک را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد خستگی خواهد شد . هچنین این نوع طراحی موجب شده که کودک شما علاوه بر استفاده جهت بازی و تماشای تلوزیون قادر به استفاده به جهت استراحت نیز باشد . علاوه بر این رویه این هپی چیر از پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و در عین حال با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از ایجاد تعریق شده و امکان استفاده از آن به صورت طولانی مدت را میسر می نماید . محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که انعطاف محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده و موجب شده تا در حین استفاده به خوبی با بدن کودک شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد . شرکت اینکس این محصول را به گونه ای طراحی نموده که دارای قابلیت تعویض و شستشوی رویه را دارا بوده و نیز این امکان را فراهم آورده که به راحتی محتویات تشکیل دهنده آن را تعویض و یا حجم آن را تغییر داده و این هپی چیر را متناسب با نیاز کودک خود شکل دهید . برای تهیه هپی چیر کودک می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 72 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر شیبدار کودک اینتکس به دلیل طراحی مدرنی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و جزوء کالا های پر فروش شرکت سنتر اینتکس می باشد و با رنگ بندی مختلف و متنوعی که دارد برای انواع سلیقه ها مناسب بوده جلوه زیبایی به منازل شما می دهد. این محصول دارای یکی از بهترین نشیمنگاه های راحتی بوده که می توان آن را با صرف هزینه بسیار کم تهیه و استفاده کرد. این محصول به نسبت دیگر مبل های چوبی و بادی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین منظور می تواند وزن بیشتری را تحمل کرده و به راحتی آسیب نبیند.

محتوای داخلی 

محتوای داخلی این محصولات که از نقاط قوت این مبل های شنی بوده، از مواد داخلی بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شده است که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر و راحت است. لازم به ذکر است دسترسی به محتوای داخلی این مبل شنی نیز وجود دارد

شکل ظاهری محصول

همانطور که در تصویر مشخص است این محصول به صورت شیب دار و زیبا و به گونه ای سه لایه طراحی شده که شامل پوسته ، آستری و همچنین محتوای داخلی بوده و لازم به ذکر است که این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد هنگام نشستن به راحتی با بدن شما فرم گرفته و تجربه راحتی بسیاری را برای شما فراهم میسازد. این مبل کارایی های بسیاری داشته که از این رو شما می توانید از آن هنگام تماشای تلوزیون ، استراحت های روزانه و مطالعه و... استفاده کنید.

نوع پارچه استفاده شده

جنس بدنه و یا رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده وهمچنین لازم به ذکر است که یکی از محبوب ترین نوع پارچه های استفاده شده در این مبل شنی است چرا که جنس آن بسیار نرم و لطیف بوده  و هنگام استفاده از آن می توانید احساس بسیار خوبی داشته باشید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این مبل های شنی این است که رویه و یا بدنه پارچه ای مبل قابل جدا شدن بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید پس از مدتی استفاده و در صورت ایجاد لک و آلودگی، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید. 

سخن پایانی و طریقه سفارش

این محصول پر کاربرد محصولی با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه تولید و روانه بازار شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر از طریق تنها نمایندگی رسمی سنتر اینتکس می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این مبل شنی ایده آل و فوق العاده  به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...