هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ

MBl-54651

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ محصولی با رنگی جذاب می باشد که از بدنه ای مقاوم از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است . انعطاف قابل توجه آن نشان از محتویاتی منعطف در داخل این محصول دارد . وزن آن بسیار ناچیز بوده و به سادگی قابل جا به جایی می باشد . خرید هپی چیر فانتزی با تحمل وزن بالا به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور امکان پذیر می باشد .

هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ یکی از محبوب ترین تولیدات برند اینتکس بوده که رویه آن از ترکیب رنگ های زرد و مشکی شکل گرفته است که این تضاد رنگی جلوه ای فوق العاده به محصول بخشیده است . همانطور که می دانید چرم مصنوعی یکی از با دوام ترین رویه ها برای هپی چیر های شنی بوده که در اثر اصطکاک در حین استفاده و یا جا به جایی دچار مشکل نخواهد شد . پس گزینه ای کاملا مناسب برای هپی چیر های شنی می باشد . داخل این محصول از شن های یونولیتی تشکیل شده است که از وزن ناچیزی برخوردار بوده و نیز بسیار انعطاف پذیر می باشد . به صورتی که شما می توانید با نشستن بر روی آن شکل دلخواه خود را ایجاد نمایید . همچنین سبک بودن این شن های یونولیتی موجب شده است که این محصول تنها دارای 6 کیلو گرم وزن باشد و به سادگی قابل حمل به محل مورد نظر شما خواهد بود . رویه و محتویات آن به سادگی قابل تعویض بوده و امکان تغییر حجم مواد داخلی آن وجود خواهد داشت .با توجه به خاصیت ضربه گیری یونولیت ها و نیز استحکام رویه و بدنه ، این هپی چیر قادر است تا وزنی در حدود 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ با کیفیت و شیک بوده که نسبت به مبل های چوبی یا فلزی بسیار متفاوت بوده و از راحتی بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های خاص این کالا می توان به طراحی منحصر به فرد آن اشاره کرد و همچنین رنگ زیبا این هپی چیر جلوه شیک و متفاوت را برای منازل و ادارات شما ایجاد می کند. سطح نشیمنگاه این کالا بسیار نرم بوده و شما می توانید زمان های طولانی را بر روی آن نشسته و به استراحت، کار با لپ تاپ، مطالعه، تماشای تلویزیون و... بپردازید. نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی شده تا هنگام استفاده از آن راحتی بسیاری را تجربه کنید. 

انعطاف پذیری مواد داخلی 

مواد به کار برده شده در داخل این کالا بسیار با کیفیت و با دوام بوده و به خاطر وزن سبکی که داشته جابجایی آسانی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، این مواد داخلی ممکن است به خاطر وزن افراد و یا استفاده طولانی مدت دچار افت شوند اما شما می توانید با شارژ مجدد این مبل شنی را به حالت اولیه برگردانید. مواد داخلی این محصول دارای انعطاف بالا بوده و با تغییر شکل نشستن شخص، فرم و شکل آن تغییر می کند

خاصیت طبی و راحت

این محصول برای افراد سالخورده و کسانی که عمل جراحی ستون فقرات داشته اند بسیار عالی بوده چرا که فرم صحیح بدن را حفظ کرده تا هنگام نشستن راحت بوده و بدن درد نداشته باشند .

کیفیت رویه و قابل شست و شو بودن 

پارچه ای که در تولید این محصول استفاده شده از جنس پارجه بادوام و درجه یک بوده که از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان زبان زد است، از این رو شما می توانید با تهیه این محصول خیال تان را از بابت مقاومت و طول عمر و جنس بدنه آن، راحت کنید. این نوع پارچه دیر تر کثیف شده و اگر روی آن را آلودگی یا کثیفی گرفت شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک این کالا را کاملا تمیز و پاکسازی کرده و یا رویه آن را جدا کنید و به صورت جداگانه شست و شو دهید، ضد آب و ضد تعریق بودن رویه این کالا را نیز می توان یکی از بهترین ویژگی های آن دانست.

طریقه سفارش و کاربرد محصول

شما می توانید با داشتن این هپی چیر ساعت ها به کار با لپ تاپ، تماشا تلویزیون، مطالعه، استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت مشغول شده و  همچنین شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این کالا را با 2 سال ضمانت نامه معتبر تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...