هپی چیر دو نفره بلند سوسیسی

MBl-53698

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره بلند سوسیسی اینتکس یکی از نمونه های جذاب تولید شده توسط این شرکت بوده که با بدنه ای بادوام و مناسب افراد بلند قد طراحی و با قیمتی مناسب از طریق نمایندگیاینتکس قابل خریداری است.

هپی چیر دو نفره بلند سوسیسی اینتکس از جمله محصولات متفاوت و زیبای فروشگاه اینتکس بوده که با توجه به کیفیت بالای بدنه و ساختاری استاندارد در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد . این محصول دارای بدنه ای جنس چرم مصنوعی بوده که به دلیل مرغوبیت بالا ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته و کاملا ضدتعریق است . این جنس بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم باقی مانده و توان تحمل وزن بالایی را دارد . این پوشش بدنه در صورت آلودگی امکان شستشو نیز دارد . زیرا تماس مستقیم آب و مواد شوینده یا بدنه محصول نمی تواند مشکلی برای ساختار آن ایجاد نماید . مواد داخلی هپی چیر از نوع یونولیتی انتخاب شده تا شما شاهد وزن کم و نرمی بالای بدنه باشید . توجه داشته باشید این مواد داخلی تحمل وزن بسیار بالایی داشته و در صورت لزوم می توانید آن ها را تعویض نمایید . این محصول دارای یک ارتفاع نسبتا بلند در بخش نشیمنگاه بوده که به منظور استفاده آسان افراد بلند قد طراحی شده است . برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه چرم مصنوعی
جنس بخش کناری چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-

 

هپی چیر دو نفره بلند اینتکس یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات تولید شده بوده، که دارای ویژگی های لازم برای یک استراحت بدون دردسر بوده و می تواند به راحتی در جایگاه و مکان های مختلف برای استفاده های متنوع به کار رود. شرکت سنتر اینتکس یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع مبل به شمار میبرد که تا اکنون محصولات بسیاری در این زمینه تولید کرده و این محصول نیز یکی از بهترین کالا های این شرکت به شمار می رود، که با استقبال فراوانی روبرو شده و توانسته فروش خوبی داشته باشد. از عوامل مهمی که در این فروش و استقبال بالا از این محصول تاثیر داشته، میتوان به نوع طراحی و راحتی محصول اشاره کرد که با کمی دقت میتوانید متوجه دوخت های محکم و دقیق آن در سر تا سر بدنه آن شوید که این دوخت ها در طول عمر بالای این مبل تاثیر گذار بوده و میتواند تا سالها مورد استفاده شما قرار بگیرد.

شارژ مجدد و تغییر میزان مواد داخلی

شما می توانید با شارژ و اضافه کردن مواد داخلی به این مبل شنی میزان نرمی و سفتی آن را نیز تغییر دهید، یعنی اگر به دنبال مبل شنی با سطح سفت و محکم هستید باید به مواد داخلی آن اضافه کرده و برعکس اگه تمایل به سطحی نرم و انعطاف پذیر دارید، به راحتی از مواد داخلی آن کم می کنید.

نوع دوخت و جنس رویه

در خصوص نوع و جنس رویه به کار رفته در تولید این محصول باید گفت که رویه این مبل شنی از جنس پارچه با دوام و مرغوب بوده که قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته و در این صورت می توان آن را درصورت هر گونه آلودگی و کثیفی، به آسانی مورد شستشو قرار داد. این مبل شنی توسط بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده و به همین سبب از دوختی با کیفیت و بسیار مستحکم برخوردار می باشد.

قابلیت حمل آسان

این مبل شنی می تواند بهترین جایگزین برای دیگر مبل های کلاسیک و چوبی و... باشد که به دلیل وزن بالایی که دارند به سختی قابل جا به جایی بوده و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند، از آنجایی که محتوای داخلی این محصول از مواد اولیه، بسیار سبک ساخته شده است که همین موضوع باعث شده تا در نهایت این کالا دارای وزن کمی باشد.

طریقه سفارش 

این محصول دارای رنگ های سفارشی نیز بوده و همینطور دارای ضمانت نامه 2 ساله برای آسوده خاطر بودن خریداران جهت خرید آن بوده که در این فروشگاه سنتر اینتکس تولید و ساخته شده و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در اختیار خریداران عزیزدر سراسر ایران قرار گرفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...