هپی چیر دورنگ یکنفره

MBl-54671

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دورنگ یکنفره محصولی با ظاهری زیبا بوده که با توجه به یونولیت های درنظر گرفته شده برای داخل آن از راحتی بینظری برخوردار می باشد . بدنه آن از چرم مصنوعی تهیه شده است که بسیار با کیفیت بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . وزن اندک و تحمل وزن بالای آن سهولت در استفاده از آن را امکان پذیر نموده است . خرید هپی چیر دو رنگ به صورت حضوری و اینترنی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور مقدور می باشد .

هپی چیر دو رنگ یکنفره از سری هپی چیر های گرد شرکت اینتکس می باشد که با درنظر گرفتن یک تکیه گاه ، زیبایی و راحتی آن افزایش یافته است . این محصول از رنگ های پرطرفدار قرمز و آبی تهیه شده است که ظاهری شکیل به آن بخشیده و گزینه مناسبی برای افراد با سلایق متفاوت و دوستداران رنگ های شاد می باشد . شرکت اینتکس به منظور ارتقاء کیفیت این هپی چیر بدنه آن را از چرم مصنوعی درنظر گرفته است که در عین دارا بودن زیبایی لازم از طول عمر معقولی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نشود . شن های یونولیتی قرار گرفته در داخل آن نیز انعطافی بی بدیل به آن بخشیده ، به طوری که به سادگی و با وحوه نشستن شما به خوبی فرم گرفته و بدن را در بر خواهد گرفت . این ویژگی موجب شده است که شما قادر به تغییر شکل آن به شکل دلخواه خود باشید . رویه و محتویات آن نیز در صورت نیاز قابل تعویض می باشد . وزن آن  تنها 6 کیلو گرم می باشد که امکان جابه جایی آسان را دارا بوده و می تواند تا 120 کیلو گرم وزن را تحمل نماید . خرید این هپی چیر زیبا به صورت حضوری و پس از بررسی کیفیت امکان پذیر بوده، و یا به صورت اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس قابل سفارش با مناسب ترین قیمت می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

هپی چیر دورنگ یکنفره یکی زیباترین انواع هپی چیر بوده که توسط نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس طراحی و روانه بازار شده که این هپی چیر نرم و بادوام بوده و تمامی افراد با هر سن و هر وزنی می توانند این هپی چیر را انتخاب کنند. طراحی بدنه زیبای این هپی چیر موجب شده تا افراد برای استفاده در زمان کار و استراحت و مطالعه و.. به راحتی این محصول را خریداری نمایند. این هپی چیر وزن کمی در حدود 5 کیلوگرم داشته تا به راحتی امکان جا به جایی ان وجود داشته باشد. بدنه هپی چیر ترکیبی از دو رنگ بوده که در تنوع بالایی تولید شده و به همین دلیل تمامی مصرف کنندگان می توانند رنگ بدنه هپی چیر را شخصا و طبق سلیقه خود سفارش بدهند و همچنین لازم به ذکر است شرکت سنتر اینتکس برای ارائه محصولی با طول عمر بالا و رضایتمندی شما عزیزان، روکش بدنه این هپی چیر را از نوع چرم مصنوعی مرغوب تولید کرده است .

ساختار دو رنگ این هپی چیر

این هپی چیر از ساختار دو رنگ بهره مند است که همین عامل، باعث شده تا این محصول فوق العاده چشم نواز باشد. در همین راستا و در تکمیل این جمله باید به این نکته اشاره کنیم که این هپی چیر از دو رنگ قرمز و آبی شکل گرفته است که به صورت مساوی در بخش های مختلف این محصول طراحی شده است. همچنین نوع دوخت این محصول هم به گونه ای است که زیاد به چشم نخواهد امد و همین عامل باعث شده تا از زیبایی های این هپی چیر کاسته نشود و همچنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نرمی و راحتی و همین طور انعطاف پذیری این هپی چیر باعث شده تا بخش های گوناگون این محصول به راحتی فرو برود و بتوانید شکل دلخواه خود را به آن ببخشید.

جنس رویه هپی چیر

عامل مهم دیگر درباره این هپی چیر به بحث جنس بدنه آن تعلق می گیرد که قطعا عاملی مهم و اساسی در انتخاب این محصول خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این هپی چیر را جنس چرم مصنوعی شکل داده است که قطعا یکی از بادوام ترین و ضخیم ترین نمونه های موجود در بازار بوده که از آن در هر شرایط آب و هوایی بدون نگرانی استفاده کنید.

راه اندازی و استفاده آسان

شرکت تولید کننده این هپی چیر سعی کرده تا این محصول را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و آن را به صورت آماده استفاده روانه بازار کند. همین عامل نیز باعث شده تا شما از این نظر نیاز به راه اندازی، نصب و یا از این قبیل موارد در خصوص این هپی چیر نداشته باشید و تنها پس از خارج کردن این محصول از بسته بندی، آن را در فضای مربوطه خود قرار داده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

طریقه سفارش محصول

هپی چیر یک نفره یک محصول با رنگ بندی زیبا، با طراحی اصولی و جذاب و همین طور ابعاد مناسب می باشد که همین ویژگی ها باعث شده تا بتوانید با خیال راحت و قیمت عالی آن را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...