هپی چیر خزدار یکنفره اینتکس

mbl-3068

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر خزدار یکنفره اینتکس محصولی متفاوت و با بدنه جذاب بوده و از طول عمر بالایی نیز برخوردار بوده و از طریق سایت فروشگاه اینتکس قابل خریداری است .

هپی چیر خزدار یکنفره اینتکس یک محصول متفاوت بوده که برای افراد مشکل پسند با بدنه زیبا طراحی و توسط نمایندگی اینتکس به بازار عرضه شده است . این محصول نیز مانند اکثر نمونه های مشابه دارای ساختاری گرد بوده که بدنه ان در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده آل می رسد . به علاوه جنس بدنه مقاوم محصول دارای ساختاری نرم و انعطاف پذیر بوده و کاملا ضد تعریق می باشد که از دیگر مزیت های این محصول به شمار می آید . این هپی چیر به دلیل دوام بلای جنس بدنه و برای آسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز ارائه خواهد شد که می توانید خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . مواد داخلی محصول از جنس یونولیت و یا فیبر مصنوعی بوده که از نرمی فوق العاده لطیف و وزن کمی برخوردار است . این جنس توان تحمل بسیار بالایی داشته و دچار آسیب نخواهد شود و مناسب برا تمامی سنین می باشد که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است . این محصول قابلیت شستشو را دارد و با جنس خود نرمی و لطافت را به ارمغان می آورد در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید به سهولت مواد داخلی را تعویض و یا حتی شارژ مجدد نمایید . با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...