هپی چیر جین یک نفره

MBl-55719

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر جین یک نفره محصولی مقاوم و با کیفیت می باشد که دارای وزنی اندک و دارای تحمل وزن بالایی می باشد . خرید این هپی چیر جین از نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور میسر می باشد .

هپی چیر جین یک نفره محصولی با طرحی زیبا می باشد که از چرم مصنوعی تهیه شده است . نشیمنگاه گرد و ارتفاع اندک می باشد که کاملا مناسب برای استفاده روزانه بوده و با توجه دارا بودن یک تکیه گاه بلند ستون فقرات شما را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد . بدنه این محصول از چرم مصنوعی با طرح جین تهیه شده است که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است . این رویه بسیار مستحکم بوده و در صورت برخورد با محیط اطراف و یا استفاده سریعا دچار مشکل و آسیب دیدگی نخواهد شد . داخل آن نیز مملو از شن های یونولیتی منعطف می باشد که راحتی آن را بیش از پیش افزایش داده و نیز انعطاف پذیری بالای آن مونب شده است که به خوبی بدن را در بر گرفته و مانع از خستگی شما شود. رویه و مواد تشکیل دهنده آن به سادگی و در کمترین زمان ممکن قابل تعویض خواهد بود . وزن آن اندک و تنها 6 کیلو گرم بوده و حمل و جابه جایی آن فوق العاده آسان می باشد. دارا بودن تحمل وزنی بالغ بر 150 میلو گرم نشان گر کیفیت و طول عمر بالای آن می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه ای دوساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

طول 98 سانتی متر
عرض 98 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه جین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در اتاق خواب
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...