هپی چیر بزرگسال اینتکس

MBl-55708

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال اینتکس دارای رویه ای نرم و راحت و ضد تعریق بوده که مناسب استراحت به مدت طولانی می باشد . محتوای داخل این هپی چیر از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده که امکان فرم دهی به این محصول را فراهم می آورد . وزن آن اندک و در عین حال دارای تحمل وزن بالایی می باشد و به سادگی قابل حمل خواهد بود . خرید هپی چیر بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از تمامی نقاط کشور میسر می باشد .

هپی چیر بزرگسال اینتکس یکی از پرطرفدار ترین محصولات برند محبوب اینتکس بوده که با توجه به نوع طراحی آن مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . این هپی چیر دارای نشیمنگاهی گرد و مقعر بوده که با توجه به دارا بودن تکیه گاهی بلند ، قادر است تا بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد خستگی شود و به همین منظور شما قادر به استفاده از آن به مدت طولانی خواهید بود . رویه این هپی چیر از پارچه مخمل تهیه شده که در عین دارا بودن نرمی و لطافت قابل توجه ، از استحکام بالایی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد . هچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و محصول مانع از ایجاد تعریق شده و گزینه مناسبی برای استراحت شما خواهد بود . محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و در عین حال انعطافی قابل قبول به محصول بخشیده است . به همین منظور در حین استفاده به خوبی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی خواهد شد . همچنین شما قادر خواهید بود به سادگی محتویات آن را تعویض و یا حجم آن را تغییر دهید . وزن این هپی چیر اندک و در حدود 6 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینتنرتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر بزرگسال اینتکس محصولی با کاربرد بالا و بسیار شیک و مدرن بوده که مناسب استفاده در اتاق خواب ‌های بزرگ و یا پذیرایی ها می ‌باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که تا دو نفر فرد بزرگسال به صورت نشسته می‌توانند بر روی آن استراحت کرده و لحظات خوشی را در آن سپری کنند. رویه نرم درکنار مواد داخلی انعطلف پذیر و راحت، موجب شده است تا این کالا تجربه یک استراحت دلنشین را برایتان به ارمغان بیاورد. این مدل هپی چیر با طراحی مدرن و خاصی که دارد، می‌تواند حتی در دیزاین داخلی منازل نیز بسیار تاثیرگذار باشد و جذابیت و جلوه خاصی را به محیط دهد چرا که برخلاف بقیه مبل های فلزی و چوبی دارای رنگ بندی زیبا بوده که به راحتی بادکوراسیون منازل ست می شوند.

ساختار استاندارد و رنگبندی متنوع 

این هپی چیر دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی است، که در زمان خرید شما می توانید رنگ مورد نظر را به صورت تلفنی در شرکت سنتر اینتکس سفارش داده تا در کوتاه ترین زمان تولید و ارسال شود. اما طراحی این محصول به صورتی است که از فرم پذیری بالایی برخوردار بوده تا افراد هنگام استفاده شکل مورد نظر را طبق نیاز و سلیقه خود به مبل بدهند. همچنین این کالا از مواد داخلی با کیفیت و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بالا و انعطاف پذیری عالی می باشد و همچنین بدنه آن محیطی بسیار نرم و راحت را برای نشستن ایجاد کرده است.

 قابلیت تغییر میزان مواد داخلی

از دیگر ویژگی های خاص این هپی چیر امکان تغییر دادن میزان نرمی و سفتی آن است، برای مثال زمانی که افراد به محصولی با نشیمنگاه محکم و سفت نیاز دارند میزان مواد داخلی آن را بیشتر کرده و بر عکس زمانی که تمایل به سطحی منعطف دارید باید از میزان مواد داخلی آن کم کرده تا در آن فضای خالی ایجاد شده و این کالا بتواند به بهترین شکل در برگیرنده شخص استفاده کننده باشد. البته لازم به ذکر است تمام این اقدامات باید با توجه به سلیقه مصرف کننده صورت گیرد.

سخن پایانی 

اگر شما نیز به دنبال محیطی راحت و آرامش بخش برای استراحت طولانی مدت و ... هستید پیشنهاد ما به شما این محصول منحصر به فرد است. این محصول دارای زیبا ترین رنگ بندی های شاد و جذاب بوده که بسیار مورد توجه تمامی افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته و همینطور این کالا با توجه به تمامی استانداردهای جهانی طراحی شده است.

طریقه سفارش

شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول را به همراه دو سال ضمانت نامه معتبر و به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...