مبل هپی چیر یک نفره سیاه و سفید

mbl-9104

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر یک نفره سیاه و سفید از سری مبل های هپی چیر با دوام و با کیفیت است که به صورت دو رنگ طراحی شده و شکل مخروطی دارد ، این هپی چیر دارای رنگ بسیار شیک و زیبایی می باشد به همین دلیل بسیاری از افراد از این مبل هپی چیر برای زیبا کردن دیزاین اتاق و حتی محل کار خود استفاده می کنند ، سطح بسیار نرم آن نیز موجب شده تا افراد حس بهتری در هنگام نشستن احساس کنند .

مبل هپی چیر یک نفره سیاه و سفید که تصویر آن را در بالا نیز مشاهده می کنید از نمونه مبل های هپی چیر فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که در مقایسه با دیگر هپی چیر ها به فروش بالایی دست یافته است چرا که دارای زیبایی منحصر به فرد است و به خوبی می توان آن را با دیزاین خانه و یا محل کار مطابقت داد ، همچنین جنس بدنه و کیفیت بالای محصول باعث شده تا این مدل بسیار پر فروش و محبوب باشد ، رویه این مبل هپی چیر از چرم مصنوعی ساخته شده است و دارای کیفیت مطلوبی است به همین دلیل به خوبی می تواند در برابر ساییدگی و نیز فشار های ناشی از وزن افراد مقاومت کند . با کثیف شدن این رویه به راحتی و با استفاده از یک دستمال مرطوب می توان آن را تمیز کنید همچنین این رویه قابل تعویض نیز می باشد . محتوای داخلی محصول نیز از فیبر یا یونولیت تشکیل شده است که به صورت خرد شده در داخل یک آستری محبوس شده اند تا متلاشی نشوند به همین دلیل نیز سطح مبل خاصیت اسفجی داشته و افراد حس بهتری را هنگام استفاده از محصول خواهند داشت . تحمل وزن این محصول 180 کیلوگرم بوده و وزن آن به 5 کیلوگرم می رسد ، سایر ویژگی های این مبل هپی چیر یک نفره سیاه و سفید در قسمت ابعاد و مشخصات آورده شده است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...