مبل شنی یک نفره بست وی

bestway 43881

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,770,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بست وی از سری مبل های شنی راحتی با کیفیت بسیار بالا است که با قیمت مناسب توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد ، این مبل شنی از پارچه مخملی ساخته شده و رنگ آن قهوه ای می باشد ، به همین دلیل نیز ظاهریی شاید ساده اما در عین حال شیک دارد ، این مبل شنی همانطور که گفته شد بسیار راحت و انعطاف پذیر است که علت آن نیز استفاده از محتوای شنی می باشد .

مبل شنی یک نفره بست وی از سری مبل های شنی پر طرفدار و زیبای فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران است که در بالا ترین سطح کیفی توسط بست وی تولید و روانه بازار شد . این محصول از جنس بدنه بسیار خوب و زیبای پارچه با خاصیت مخملی ساخته شده است ، به همین دلیل نیز رویه و سطح آن نرم و شکل ظاهری آن بسیار زیبا شده است . این پارچه از ضخامت بالایی برخوردار است و در برابر فشار های زیاد می تواند مقاومت کند ، همچنین این محصول به دلیل وزن کم 5 کیلوگرمی ممکن است به طور مداوم در حال جابجا شدن باشد ، در این جابجایی کف مبل شنی ممکن است بر روی زمین کشیده و ساییده شود اما از آنجا که کیفیت پارچه استفاده شده در ساخت مبل شنی مقاوم است در برابر ساییدگی نیز مقاومت می کند . خاصیت مخملی مبل می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن در نشستن طولانی جلوگیری کند . مواد داخلی یا همان محتوای شنی این محصول نیز از یونولیت تشکیل شده است به همین دلیل نیز مبل دارای انعطاف پذیری بالا می باشد . شما عزیزان می توانید رویه این محصول را از بدنه داخلی جدا کنید و آن را بشویید ، حتی می توانید با خرید یک رویه مجزا اقدام به تعویض آن کنید . لازم به ذکر است که محتوای شنی این مبل نیز قابلیت شارژ مجدد دارد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...