مبل شنی کودک صورتی رنگ

bestway 43776

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک صورتی رنگ با رنگ و طرحی زیبا و رویه ای از جنس مخمل بسیار نرم و راحت بوده و نیز از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار می باشد . خرید این مبل شنی صورتی رنگ از طریق نمایندگی اینتکس و از سراسر کشور میسر می باشد .

مبل شنی کودک صورتی رنگ محصولی زیبا و جذاب بوده که در میان کودکان و به ویژه دختر ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . رویه این محصول از پارچه مخملی تهیه شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و حس آرامش را به کودک شما القا می نماید . اما این نرمی و انعطاف مانع از استحکام آن نشده و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشد . این رویه با ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن مانع از تعریق می شود به همین منظور کودک شما می تواند ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که این ویژگی موجب شده تا در حین استفاده با بدن به راحتی شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد . به همین جهت کودک شما دچار درد و خستگی نخواهد شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . همچنین شما قادر خواهید بود تا حجم یونولیت های داخل آن را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید . وزن این محصول بسیار اندک بوده و تنها 4 کیلو گرم می باشد که می توان به سادگی آن را حمل و جا به جا نمود . تحمل وزن آن نیز در حدود 150 کیلو گرم بوده که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل می باشد . شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت خرد شده
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...