مبل شنی نارنجی رنگ بزرگسال

bin-3920

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی نارنجی رنگ بزرگسال محصول اینتکس از مرغوب ترین مبل شنی های این شرکت می باشد که راحتی را برای شما به ارمغان آورده است .

مبل شنی نارنجی رنگ بزرگسال دارای تحمل وزن بالا ، مناسب برای استراحت های روزانه ، قابل استفاده در منزل و محیط کار و هر فضای دیگری قابل استفاده میباشد که می توانید در رنگ بندی های شاد و جذابی که دارد متناسب با سلیقه خود آن را خریداری کنید . این کالا به صورت یکدست نارنجی رنگ طراحی گردیده است که همین رنگ سبب شده تا در روحیه استفاده کنندگان از این محصول تاثیر بسزایی بگذارد. هم چنین این محصول را می توان جزو مبل های شنی نرم و در عین حال مقاوم موجود در بازار جای داد که باعث شده تا افراد بتوانند با خیال راحت به ان اطمینان کنند . هم چنین در صورت آسیب دیدن و فرو نشستن مواد داخلی این محصول شما قادر خواهید بود تا به سادگی آن را تعویض نموده و با رویه جدید آن را عوض کنید یا حتی میتوانید با در آوردن رویه این مجصول توسط زیپی که دارد  آن را شستشو دهید . هم چنین تحمل وزن این محصول هم یکی دیگر از مزایای این مبل به شمار می رود که افراد سنگین وزن هم با خیال راحت میتوانند از این محصول با اطمینان استفاده کنند . این مبل شنی را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه نارنجی
جنس بدنهپارچه مخملی ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...