مبل شنی قرمز رنگ بست وی

bestway 43872

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی قرمز رنگ بست وی با رویه ای چرمی و رنگی زیبا و محتوی یونولیت های خرد شده به منظور انعطاف پذیری بالا ، محصولی مناسب استفاده بزرگسالان در منزل و محیط کار با وزن اندک و تحمل وزن بالا می باشد . خرید مبل شنی بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس مقدور می باشد .

مبل شنی قرمز رنگ بست وی محصولی زیبا و خوش دوخت می باشد که دارای رنگ قرمز روشن بوده و مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است . بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی اصل تهیه شده است که در حین استفاده و جا به جایی سلامت خود را حفظ نموده و از مقاوم ترین رویه های موجود می باشد. این رویه چرمی علاوه بر استحکام بالا از زیبایی ویژه و ظرافت دوخت برخوردار بوده که قطعا مورد توجه هر بیننده ای قرار خواهد گرفت . یک ویژگی مهم در این محصول دارا بودن ساختار داخلی نرم و بسیار منعطف می باشد که نتیجه استفاده از یونولیت های خرد شده در داخل آن بوده . به این صورت که با نشستن شما بر روی مبل شنی به خوبی با بدنتان شکل گرفته و آن را کاملا در بر می گیرد . دارا بودن قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی این امکان را فراهم نموده که در صورت تمایل رنگ محصول را تغییر داده و یا با تغییر حجم محتویات داخلی ، آن را متناسب با بدن خود شکل داده و به ابعاد مورد نظر تبدیل نمایید . قابل ذکر است که این مبل شنی چندان سنگین نبوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد که قادر است وزنی در حدود 120 کیلو گرم را تحمل نماید . برای خرید این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله از تولیدی بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...