مبل شنی طبی با تکیه گاه بلند

bestway 43859

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,340,000
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی با تکیه گاه بلند از نمونه مبل های شنی بسیار نرم و راحت است که با نام مبل شنی طبی به فروش می رسد ، آرگونومی ساخت این محصول بسیار عالی بوده و جنس بدنه آن مرغوب و درجه یک است ، نوع دوخت و کیفیت ساخت آن نیز بسیار بالاست به همین دلیل نیز طول عمر آن به مراتب زیاد است . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه کمتری نسبت به فروشگاه های دیگر این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید .

مبل شنی طبی با تکیه گاه بلند از سری مبل های شنی جدید و پر طرفدار شرکت بست وی است که در فروشگاه مرکزی اینتکس نیز با قیمت مناسب به فروش می رسد . این محصول بی نظیر ، از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل شنی به رنگ سبز روشن است ، همچنین طراحی ظاهری آن نیز بسیار زیباست ، این مبل شنی نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر کیفیت نیز در سطح بالایی قرار دارد ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت این محصول بی نظیر است ، به طوریکه می توان آن را در دسته بندی مبل های طبی قرار داد . ساختار این محصول بسیار آرگونومیک است به همین دلیل می تواند بدن فرد را در بهترین حالت نشسته قرار دهد ، بدون اینکه کوچک ترین فشاری بر روی اندام های فرد حتی در نشستن طولانی وارد شود ، تکیه گاه بلند این محصول که به 110 سانتی متر می رسد نیز از دیگر ویژگی های این مبل می باشد تا افراد در هنگام نشستن بتوانند به تکیه گاه و پشتی نرمی که تا پشت سر آن ها ارتفاع دارد تکیه دهند و به تماشای تلویزیون ، مطالعه ، بازی و صحبت کردن بپردازند . بدنه این محصول از چرم مصنوعی با کیفیت ساخته شده است و مقاوم در برابر وزن های بالا و ساییدگی است ، همچنین محتوای شنی داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده با انعطاف پذیری بالا تشکیل شده است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی طبی با تکیه گاه بلند جزوء کالاهای پر فروش شرکت اینتکس بوده که دارای بهترین ویژگی ها می باشد. سطح رویه این مبل شنی از جنس جیر با دوام بوده و دارای لطافت وراحتی بالایی می باشد و همین موضوع سبب شده تا افراد به راحتی طی زمان های طولانی بر روی آن بنشینند و به استراحت بپردازند از سوی دیگر این محصول مدرن قابلیت ضد تعریق و ضد آب نیز داشته و به دلیل کیفیت بالایی که دارد در هنگام طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نخواهد شد و شما عزیزان در حین استفاده از این مبل شنی به نهایت آرامش خواهید رسید. قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت منعطف وبا راحتی فوق العاده ای طراحی شده که احساس نرمی و راحتی بسیاری را هنگام نشستن برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای افراد بزرگسال طراحی شده است و قادر می باشد افراد را با وزن های بالا نیز تحمل کند و همچنین شما می توانید رنگ و طرح این محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

دوام و طول عمر چشمگیر رویه

جنس رویه ی این محصول از پارچه جیر بسیار درجه یک ساخته شده و از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است. این پارچه علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که داشته به نرمی و انعطاف بالا معروف است. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول میتوان به رویه ضد تعریق و ضد آب این آن اشاره کرد که بسیار هم مقام بوده و به همین دلیل شما می توانید از آن در فضا های باز نیز بدون نگرانی استفاده کنید. جنس پارچه این محصول از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان زبان زد بوده، از این رو شما می توانید با تهیه این محصول خیال تان را از بابت مقاومت و طول عمر و جنس بدنه راحت کنید.

حمل و نقل آسان

این مبل شنی بهترین جایگزین برای مبل های فلزی و چوبی و... بوده که به دلیل وزن بالا که دارند به سختی قابل جا به جایی بوده و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند، از آنجایی که محتوای داخلی این مبل شنی از مواد اولیه، با کیفیت و در عین حال بسیار کم وزن ساخته شده اند که همین موضوع سبب شده تا در نهایت این کالا دارای وزن کمی باشد. این محصول را به راحتی می توان جا به جا کرد و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از محصول خود در هر قسمتی از منازل و یا ادارات و .. استفاده کنید.

حجم و ابعاد مناسب مبل شنی 

این محصول دارای ابعاد و حجم استانداردی بوده تا یک فضای ایده آل و راحت را برای شما محیا سازد تا شما بتوانید استراحت طولانی مدت و راحتی را در آن تجربه کنید. یکی از ویژگی هایی که هنگام خرید بسیار مورد توجه خریداران عزیز بوده، داشتن حجم و ابعاد مشخص و استاندارد این مبل بوده است و لازم به ذکر است ابعاد و حجم دقیق این محصول در قسمت مربوطه کاملا دقیق ذکر شده است.

طریقه سفارش

شما می توانید با داشتن این مبل شنی ساعت ها به کار با لپ تاپ، تماشا تلویزیون، مطالعه، استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت مشغول شده و همچنین شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این مبل شنی با کیفیت را با 2 سال ضمانت نامه معتبر تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...