مبل شنی زرشکی چرمی

mbl-9101

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زرشکی چرمی یکی از بهترین اقلام برای استراحت کردن و نشستن است که در میان سایر مبل های شنی به فروش بالایی دست یافته است چرا که دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و از نظر طراحی و آرگونومی ساخت نیز بسیار عالی است به همین دلیل افراد در بهترین حالت می توانند مدت ها بنشینند و به گفتگو و یا تماشای تلویزیون بپردازند .

مبل شنی زرشکی چرمی از محصولات شنی با دوام با کیفیت است که از نظر ظاهری ساده اما بسیار شیک می باشد ، این محصول دارای بدنه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد به همین دلیل دارای طول عمر نسبتا بالاتری از دیگر مبل های شنی است ، چرا که به خوبی می تواند در برابر دما ، رطوبت ، فشار ، وزن افراد ، ساییدگی بر اثر کشیده شدن بر روی زمین مقاومت کنند . رنگ زرشکی این پوسته نیز باعث شده تا مبل شنی خاص و شیک باشد به طوریکه می توان آن را با دکور ها و دیزاین داخلی اتاق خواب ؛ اتاق پذیرایی و حتی در محل کار ست کرده و محیطی بسیار زیبا را ایجاد کرد . این محصول برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان طراحی گردیده است به صورتی که افراد بالغ تا وزن 150 کیلوگرم نیز می توانند از مبل استفاده کنند ، ابعاد محصول نیز در بخش ابعاد و مشخصات محصول درج شده است که می توانید با مطالعه آن مبل شنی متناسب با اندام خود را تهیه نمایید . قسمت داخلی این محصول از یونولیت تشکیل شده و خاصیت فنری و اسفنجی را به محصول بخشیده است ، همچنین این جنس بسیار سبک بوده و جابجا کردن مبل بسیار ساده و راحت است . فروشگاه سنتر اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش قرار داده است .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...