مبل شنی رنگارنگ

bean 80558

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی رنگارنگ از جدید ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه سنتر اینتکس است که از طراحی جذاب و منحصر به فردی ساخته شده است ، همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید رویه آن به صورت رنگی بوده از پارچه پلی استر برای ساخت آن استفاده شده است ،پلی استر خاصیت ضد آبی داشته و استفاده از آن برای ساخت مبل شنی موجب شده تا محصول نیز کاملا ضد آب باشد . سطح آن نیز بسیار آرگونومیک بوده و از سطح بسیار نرمی برخوردار است .

مبل شنی رنگارنگ فوق یکی از مبل های شنی بسیار شیک و جذاب فروشگاه سنتر اینتکس است که در سال 2018 تولید و روانه بازار شد ، این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که در ساخت بدنه آن از پارچه پلی استر استفاده شده است ؛ پلی استر از نمونه پارچه های مقاوم و ضد آب است که از آن در ساخت محصولات دیگری چون چادر مسافرتی و برخی کیسه های خواب استفاده می شود چرا که نازک ترین لایه های آن نیز می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند . همچنین در گذر زمان پوسیدگی و ضعیف شدن در این نوع پارچه ها دیده نمی شود ، پلی استر ها در برابر فشار و تحمل وزن نیز مقاوم هستند ، به همین دلیل نیز می توان شاهد تحمل وزن 180 کیلوگرمی بود . این نوع پلی استر از نظر الیافی کمی با پلی استر استفاده شده در ساخت چادر مسافرتی تفاوت دارد چرا که رویه این محصول به صورت خزدار بوده و سطح نرم تری را دارد . طراحی و آرگونومی ساخت این مبل شنی نیز بسیار عالی بوده و می تواند بدن فرد را در بهترین حالت خود قرار دهد ، لازم به ذکر است که محتوای شنی نرم محصول باعث شده است تا سطح نشیمنگاه و پشتی مرتفع محصول نیز نرم و انعطاف پذیر باشد . جنس محتوای شنی این مبل از یونولیت می باشد . سایر ویژگی های محصول را در قسمت ابعاد و مشخصات بخوانید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک خزه دار
جنس بخش کناری پارچه ترک خزه دار
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...