مبل شنی راحتی سرمه ای اینتکس

mbl-3016

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی سرمه ای اینتکس یکی از زیبا ترین و با دوام ترین مبل های شنی کمپانی intex می باشد که به رنگ سرمه ای طراحی شده است ، این مبل شنی که با نام دیگر مبل راحتی نیز به فروش می رسد دارای سطحی بسیار نرم و انعطاف پذیر است که استفاده از آن موجب می شود تا کمترین فشار را بر روی اندام های خود حس کنید .

مبل شنی راحتی سرمه ای اینتکس که تصویر آن را در بالا متن مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین مبل های شنی موجود در بازار است که بسیاری از خریداران برای دیزاین داخلی خانه از آن بهره می برند . نوار های سفید و بدنه سورمه ای رنگ و تقریبا ساده محصول باعث شده تا این مدل بسیار شیک و جذاب شود . رویه محصول به صورت مخملی بوده و همین موضوع باعث شده تا سطح مبل بسیار نرم و لطیف باشد . رویه مخملی خاصیت ضد تعریقی دارد و همین علت نیز مزید بر آن شده است تا اینتکس از این نوع پارچه های مخملی برای ساخت بیشتر مبل های شنی خود استفاده کند . این مبل یک نفره است و قادر است تا وزن افراد را تا 150 کیلوگرم تحمل کند . محتوای داخلی این محصول را یونولیت های خرد شده تشکیل داده است که در درون یک آستری جمع شده اند وجود این محتوا باعث شده است تا مبل شنی اینچنین انعطاف پذیر و حالت پذیر باشد ، رویه مبل شنی و همچنین محتوای داخلی آن قابل تعویض هستند و شما می توانید به راحتی آن را انجام دهید . فروشگاه مرکزی intex این محصول را با قیمت مناسب و با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند 

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول سورمه ای
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...