مبل شنی راحتی آبی

MBl-55710

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 مبل شنی راحتی آبی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت همراه با دوخت عالی از نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران همراه با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت ، شما می توانید با خرید اینترنتی و حضوری مبل شنی راحتی آبی اینتکس را دریافت نمایید .

مبل شنی راحتی آبی اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . ساختار داخلی با کیفیت و با استحکام این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را به این محصول داده است که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال استاندارد می باشد . رویه این مبل شنی از جنس پارچه جیر می باشد که در اغلب مبل های شنی و هپی چیرها مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . لازم به ذکر است که در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه محصول نماید . همچنین به همراه این مبل شنی خدمات پس از فروش نیز توسط کادری مجرب وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی راحتی آبی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...