مبل شنی دو رنگ اینتکس

27665

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ اینتکس با رویه ای لطیف از جنس مخمل و محتویاتی از شن های یونولیتی محصولی فوق العاده راحت و مناسب استراحت روزانه می باشد که با وزن اندک و تحمل وزن بالای خود قابل استفاده برای تمام سنین می باشد . خرید مبل شنی دو رنگ به صورت حضوری و اینترنتی و از تمام نقاط کشور و از طریق تولیدی اینتکس مقدور می باشد .

مبل شنی دو رنگ اینتکس از سری مبل های شنی محبوب و پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که با دارا بودن کیفیت مطلوب و زیبایی خود توانسته به یکی از پرفروش ترین مبل های شنی اینتکس تبدیل شود . رویه مخملی این محصول موجب شده که از سطح راحتی و نرمی برخوردار باشد و نیز با توجه به دارا بودن خاصیت ضد تعریق بودن،  ساعات بیش تری نسبت به محصولات مشابه قابل استفاده خواهد بود . قرار دادن شن های یونولیتی درون این محصول ، نرمی و انعطاف پذیری آن را افزایش داده است . به طوری که با هر بار نشستن بر روی آن می توانید شکل و فرم دلخواه خود را ایجاد نمایید . همچنین شرکت اینتکس این قابلیت را ایجاد نموده است که با تعویض و یا تغییر حجم یونولیت ها ، سایز ‌آن را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر دهید . قابل ذکر است که رویه آن به سادگی قابل تعویض و یا شستشو بوده و دچار تغییر رنگ نخواهد شد . رنگ این مبل شنی طوسی بوده و در کناره ها دارای راه راه صورتی می باشد که این تضاد رنگی بسیار چشم نواز بوده و قادر است نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. وزن آن اندک و 4 کیلو گرم بوده که دارای قابلیت حمل آسان می باشد. همچنین قادر است تا وزنی در حدود 150 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده اغلب افراد مناسب می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و طول عمر بالا از طریق تولیدی اینتکس دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی (جیر)
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیری بالا
 دارای رنگ بندی مختلف  
اقلام همراه-

 

مبل شنی دو رنگ اینتکس از سری بین بگ های زیبا و با کیفیت پشت دار بوده که می توانید از تکیه گاه آن به منظور استراحت کمر خود استفاده کنید. جنس بدنه این محصول از نوع پارچه مخمل است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه داشته و دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول ایده آل نماییم و شما را در خرید این مبل شنی راهنمایی کنیم.

طراحی مناسب و زیبا ظاهر 

این مبل شنی دارای ساختاری کمی متفاوت تر از سایر بین بگ های تولیدی توسط فروشگاه اینتکس می باشد. چراکه نشیمنگاهی مسطح به همراه تکیه گاهی بلند بر راحتی این محصول افزوده است و از این رو فرد به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا درد در بخش کمر نمی کند. این امر باعث شده است که این محصول به یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین بین بگ های تولیدی توسط فروشگاه سنتر اینتکس تبدیل شود.

قابلیت شستشو و ضمانت نامه

در بخش کف و زیرین این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید همچنین لازم به ذکر است که پارچه رویه این بین بگ قابل شستشو می باشد یعنی در صورت ایجاد هرگونه لک و آلودگی به راحتی قابل پاکسازی بوده و این امر در تمیز نگه داشتن این محصول نقش بسزایی را ایفا می کند. همچنین لازم به ذکر است این بین بگ شامل گارانتی و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس می باشد و از رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند.

جنس رویه

جنس بدنه اولین و مهمترین فاکتور در میان خریداران بوده که در همان ابتدای خرید به آن توجه ویژه ای می شود. جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است. همچنین این پارچه کاملا ضد حساسیت بوده و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و یا کاری برای پذیرایی و یا استراحت باشد. 

محتوای داخلی 

در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو به خوبی با بدن حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به شما دست ندهد.

طریقه سفارش

این مبل شنی دو رنگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...