مبل شنی بزرگ اینتکس

MBL-009

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ اینتکس محصولی جذاب و بادوام بوده که برای افراد بلند قد یک انتخاب ایده ال به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری خواهید کرد.

مبل شنی بزرگ اینتکس یکی از نمونه های متفاوت تولید شده توسط این کمپانی بوده که با توجه به ارتفاع ایده ال محصول افراد بلند قد به راحتی برای مدت طولانی می توانند از این محصول استفاده نمایند. این محصول با بدنه ای از رنگ قرمز و کاملا ساده تولید می شود. انا شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. مواد داخلی محصول از نوع فیبر مصنوعی و یا یونولیت انتخاب شده که علاوه بر نرمی بالا و وزن کم دارای توان تحمل وزن بسیار بالایی هستند. این محصول با بدنه ای از مرغوب ترین انواع چرم مصنوعی تولید شده که علاوه بر ضد تعریق بودن ساختار بدنه در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه تمامی رنگ ها
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...