مبل شنی بزرگسال سبز رنگ اینتکس

bin-3931

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال سبز رنگ اینتکس محصولی با قیمت ارزان می باشد که توسط فروشگاه اینتکس به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و از کیفیت بالایی بهره مند است.

مبل شنی بزرگسال سبز رنگ اینتکس دارای بدنه ای ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار و در حوزه محصولات و مبل های شنی است . این پارچه دارای ضخامت بسیار مناسبی است تا با استفاده از ان بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و بدون نگرانی از داشتن این محصول لذت ببرید . همچنین این مبل شنی پر شده از فیبر می باشد که این فیبر ها در طول زمان نشست کرده و به مرور نرم تر و راحت تر خواهد شد . همچنین این محصول قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی را هم به سادگی دارد و در صورت هر گونه آسیب دیدن می توانید ان را جایگزین کنید . رنگ جذاب این مبل شنی می تواند به اتاق های شما جلوه خاصی بدهد و همچنین به دلیل راحتی بسیار بالایی که دارد مورد پسند بسیاری از بزرگسالان قرار گرفتاه است .  اگر به دنبال خرید یک مبل شنی خاص و جذاب می گردید این کالا یک پیشنهاد ویژه برای شماست که با قیمت مناسب می توانید از نمایندگی مرکزی اینتکس ان را خریداری نمایید . 

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...