مبل شنی بزرگسال انعطاف پذیر اینتکس

MBL-003

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال انعطاف پذیر اینتکس با کیفیت عالی خود متناسب برای تمامی سنین طراحی شده که می تواند راحتی برای شما خریداران فراهم سازد .

مبل شنی بزرگسال انعطاف پذیر اینتکس یکی از محصولات ساده و در حین حال و شکیلی است که در سال جدید میلادی تولید و روانه بازار شده است و تا به امروز خواهان زیادی داشته است . این کالا به گونه ای طراحی شده که ساختار بسیار زیبایی دارد و در عین حال نیز از سادگی هم بهره می برد . این محصول از رنگ مشکی یکدست ساده طراحی و تولید گردیده و همین عامل باعث شده تا از کثیف شدن محصول هم جلوگیری شود اما با رنگبندی های متنوع با توجه به سلیقه شما میتواند ظاهر جذابی را برای منازل شما به ارمغان آورد . هم چنین این کالا تحمل وزن بالایی داشته و رویه مقاومی هم دارد که از آسیب دیدگی ساده محصول تا حدود بسیار زیادی جلوگیری خواهد کرد .  این مبل شنی قابل شستشو نیز می باشد که شستشویی راحت با در آوردن رویه آن توسط زیپی که روی آن وصل می باشد دارد .هم چنین شما می توانید از این کالا در هر فضا و مکانی استفاده کرده و نگران تغییر مکان و یا افت کیفیت محصول نباشید . این کالا هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس در ایران قابل خرید می باشد . 

طول 130 سانتی متر
عرض 130 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...