مبل شنی با تکیه گاه بلند به همراه زیرپایی

bean 80561

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,450,000
2,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با تکیه گاه بلند به همراه زیرپایی از نمونه مبل های شنی بسیار شیک و دوست داشتنی فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که از بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده و سطحی بسیار نرم دارد ، این مبل شنی دارای یک زیرپایی شنی زیبای همرنگ و همجنس خود است که افراد می توانند با استفاده از آن پاهای خود را دراز کرده و به استراحت بپردازند .

مبل شنی با تکیه گاه بلند به همراه زیرپایی از سری مبل های شنی بسیار زیبا و محبوب فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که با بهترین قیمت و بالا ترین سطح کیفیت به فروش می رسد ، این محصول از جنس پلی استر ساخته شده است و رویه ای بسیار مقاوم و با دوام دارد ، این جنس در مقابله با آب مقاوم است و اجازه عبور آب را به الیاف و محتوای شنی داخلی نمی دهد به همین منظور حتی می توانید از مبل شنی مربوطه حتی در مکان های پر رطوبت مانند استخر استفاده کنید ، این محصول از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است به همین دلیل بدن شما می تواند در بهترین حالت خود قرار بگیرد به طوریکه کوچک ترین فشاری بر روی اندام های شما وارد نشود ، این مبل شنی همانطور که گفته شده طبی است ، اما دلیل اینکه این محصول طبی و آرگونومیک است ، نوع سطح نشیمنگاه و تکیه گاه بلند و مرتفع آن است به همین دلیل بدن شما در راستای درستی قرار می گیرد . محتوای داخلی این محصول که مهم ترین دلیل نرمی و راحتی مبل می باشد یونولیت های خرد شده ای هستند که در داخل یک آستری قرار گرفته اند ، این محتوا قابل تعویض و شارژ مجدد می باشند و طول عمر آن ها نسبتا زیاد است .سایر مشخصات این محصول در قسمت ابعاد و مشخصات آورده شده است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک طرح چرم
جنس بخش کناری پارچه ترک طرح چرم
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی با تکیه گاه بلند به همراه زیرپایی یکی از محصولات جذاب و زیبا از تولیدات نمایندگی سنتر اینتکس بوده که برای استفاده تمام سنین در محل های مختلف از جمله اتاق خواب ها و سالن پذیرایی و ... طراحی و روانه بازار شده است. وجه تمایز این محصول نسبت ب مدل های دیگر داشتن یک عدد زیرپایی از جنس خود مبل شنی بوده که به صورت مجزا طراحی شده است و قابلیت استفاده به صورت میز را داشته که همینطور به عنوان یک صندلی مجزا نیز کاربرد دارد. قابلیت انعطاف پذیری بدنه در این محصول به گونه ای می باشد که شما می توانید آن را به شکل های دلخواه درآورده و تغییر حالت دهید ، از این رو به کارگیری و استفاده از این مبل شنی در فضاهای مختلف و حتی باز نیز برای افراد این امکان را ایجاد می کند تا به حالت نشسته قادر به داشتن راحتی بالایی بوده و احساس خوشایندی حین استفاده داشته باشند . از دیگر ویژگی های جذاب این کالا می توان به تغییر میزان نرمی و سفتی آن طبق نیاز و سلیقه خود اشاره کرد.

طراحی و شکل ظاهری   

همانطور که در تصویر مشخص است این محصول به صورت زیبا و به گونه ای سه لایه طراحی شده که شامل پوسته، آستری و همچنین محتوای داخلی بوده و لازم به ذکر است که این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد هنگام نشستن به راحتی با بدن شما فرم گرفته و تجربه راحتی بسیاری را برای شما فراهم میسازد.  این کالا کارایی های بسیاری داشته که از این رو شما می توانید از آن هنگام تماشای تلوزیون ، استراحت های روزانه و مطالعه و... استفاده کنید.

نوع پارچه 

جنس بدنه و یا رویه این محصول از جنس پارچه جیر بوده وهمچنین لازم به ذکر است رویه این مبل یکی از محبوب ترین نوع پارچه های استفاده شده در این مبل شنی بوده چرا که جنس آن بسیار نرم و لطیف است و هنگام استفاده از آن می توانید احساس بسیار خوبی داشته باشید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این مبل های شنی این است که رویه و یا بدنه پارچه ای مبل قابل جدا شدن بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید پس از مدتی استفاده و در صورت ایجاد لک و آلودگی، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید. 

محتوای داخلی

محتوای داخلی این محصولات که از نقاط قوت این مبل های شنی بوده، از مواد داخلی بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شده است که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر و راحت است. دسترسی به محتوای داخلی این مبل شنی نیز وجود داشته و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را افزایش یا کاهش داده و میزان نرمی و سفتی آن را طبق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید.

سخن پایانی 

این محصول پر کاربرد محصولی با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه تولید و روانه بازار شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر از طریق تنها نمایندگی رسمی سنتر اینتکس می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این مبل شنی ایده آل و فوق العاده آن را از طریق سایت اصلی سنتر اینتکس خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...