مبل بادی تک نفره اینتکس

مبل بادی تک نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره اینتکس دارای جنس بدنه جیر می باشد با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه مرکزی اینتکس سنتر با قیمت ارزان این وب سایت مرکز تخصصی مبل بادی در ایران می باشد و میتوانید به صورت آنلاین آنرا خریداری نمایید

مبل بادی یک نفره اینتکس تولید جدید شرکت اینتکس می باشد با طراحی بسیار زیبا و شیک مناسب برای اتاق خواب ، ویلا ، جلوی تلویزیون ، در فضای باز و .... می باشد . این محصول بادی دارای رنگ بندی شاد ( سبز ؛ صورتی ، بنفش ) می باشد . جنس بدنه و رویه محصول از پی وی سی دو لایه با روکشی از جنس جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد و برای افرادی که مشکل عضلانی دارند بسیار مناسب می باشد . این مبل بادی کاملا طبی بوده و دارای روکش مواج می باشد . این مبل بادی دارای یک کوسن می باشد که از مبل جدا می شود و جزیی از پشتی محصول می باشد . قسمت نشیمنگاه این مبل بادی دارای یک تشک مجزا می باشد که باد شونده است . تحمل وزن این محصول 130 کیلوگرم می باشد . از این مبل بادی برای مکان های عمومی که ( بازی های سرگرم کننده ) دارد قابل استفاده است . این محصول یک برچسب تعمیرات رایگان همراه خود دارد . همچنین این مبل بادی را میتوانید با پمپ بادهای مخصوص اینتکس باد کنید . برای خرید این محصول با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و این محصول را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از شرکت اینتکس سنتر تهیه کنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...