مبل بادی ماساژور

intime-yt127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ماساژور دارای جنس بدنه پی وی سی چرم و رویه بسیار مقاوم مخملی می باشد . این مبل بادی بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد .

مبل بادی ماساژور محصولی با کیفیت و مقاوم از شرکت معتبر اینتایم با قیمت بسیار مناسب می باشد . اینتایم از شرکت های محبوب چینی در حوزه تولید محصولات بادی است که می توان آن را از رقبای برند هایی همچون اینتکس و بست وی دانست . این مبل بادی شامل یک پمپ باد و یک برچسب تعمیرات می باشد که می توانید برای راه اندازی هر چه سریع تر مبل بادی از پمپ باد استفاده کنید . همچنین در صورت بروز مشکل و سوراخ شدگی ها در بدنه ، می توانید برای پنچرگیری از برچسب تعمیرات استافده کنید . این مبل بادی دارای یک جیب مخصوص در قسمت کناری خود دارد که میتوانید وسایلی مانند تلفن همراه ، کنترل و... در آن قرار دهید . 

این مبل بادی شامل 5 ماساژور در قسمت های کمر ، گردن ، نشیمنگاه دارد که کنترلی می باشد که با ابعاد استاندارد و بزرگ خود می تواند به خوبی تمامی بخش های بدن را پوشش دهد تا جدا از مسئله ماساژور بودن مبل بادی ، بتوانید یک نشیمنگاه نرم و راحت را در اختیار داشته باشید تا برای نشستن های طولانی مدت خود از آن بهره مند شوید . شما می توانید با استفاده از کنترل ، مبل بادی را تنظیم کرده تا بخش هایی که دارای ماساژور بوده بتواند قسمت های مختلف بدن همچون کمر و گردن را ماساژ دهد . 

این مبل بادی دارای جنس بدنه طرح چرم پی وی سی و جنس رویه مخملی بسیار مقاوم میباشد . مبل بادی برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است و به خوبی می تواند وزن های بسیار بالا را تا 136 کیلوگرم تحمل کند که با این وجود می توان گفت که تمامی بزرگسالان می توانند به سادگی از مبل بادی استفاده کنند ، بدون اینکه مشکلی برای مبل پیش بیاید . طراحی دو لایه بخش زیرین مبل بادی آن را در برابر آسیب دیدگی مقاوم تر کرده است .

رویه مبل ضد تعریق بوده و در نشستن های طولانی نیز بدن عرق نخواهد کرد . از سوی دیگر می توان به این موضوع اشاره کرد که مبل بادی ضدآب بوده و همچنین رویه مواج دار آن باعث شده است تا سطح مبل بسیار نرم و راحت باشد . وزن 10 کیلوگرمی مبل بادی نیز به شما اجازه خواهد داد تا در صورت نیاز بتوانید محصول را جابجا کرده و در جای دیگری قرار دهید . شما می توانید با راه اندازی و استفاده از مبل بادی ماساژور ساعت ها به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، بازی های کامپیوتری و یا گفتگو بپردازید ، بدون اینکه خسته شوید . 

رنگ زیبای مبل بادی و خلاقیت شرکت اینتایم در طراحی مبل بادی ماساژور باعث شده است تا یک مبل شیک و زیبا را برای استفاده داشته باشیم . این مبل بادی ماساژور را با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه مرکزی اینتکس سنتر میتوانید تهیه نمایید . همچنین برای راهنمایی بیشتر در خرید مبل بادی ماساژور می توانید با فروشگاه سنتر اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 120 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره ماساژور بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...