قلعه بادی میکی ماوس کد bestway 91012

قلعه بادی کد bestway 91012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,205,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کد bestway 91012 که طرح میکی موس را دارد دارای قیمت و کیفیت عالیست.جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و از کیفیت و انعطاف خوبی در برابر کودکانتان دارد. قابل ذکر است که همراه این کالا یک بسته دارای چند حلقه کوچک می باشد.

قلعه بادی کودک کد bestway 91012 که جز تولید های پر فروش و زیبای شرکت بست وی است که طرح میکی ماوس می باشد. کودکانی که عاشق تفریح در شهر بازی هستند اما پدر و مادرانی دارند که دچار مشغله کاری و ذهنی زیادی می باشند و وقت بردن کودکانشان و ایستادن در صف خرید بلیط را برای بردن به شهر بازی ندارند. با خرید قلعه بادی کد bestway 91012 خیال خود را راحت کنید. جنس بدنه این قلعه از روکش وینیل بوده و دارای مقاومت و انعطاف بالایی در برابر بازی کودکان است. قابل ذکر است که همراه این کالا یک بسته دارای چند حلقه کوچک برای تنوع در بازی های کودکان می باشد. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون میتوانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

نوع خانگی
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها0.27 تا 0.29 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دیواره های محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، چند حلقه کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...