قایق بادی یک نفره بست وی

قایق بادی یک نفره بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,050,000
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره بست وی محصولی با کیفیت بالا بوده که ساخته شده از پی وی سی برزنتی می باشد . همچنین کف آن نیز از پی وی سی دولایه ساخته شده است . به همین منظور در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . این قایق بادی قادر به تحمل وزن تا 80 کیلو گرم بوده و مناسب استفاده یک نفر می باشد . خرید قایق بادی یک نفره بست وی از تمام نقاط کشور ، از طریق نمایندگی اینتکس ممکن می باشد .

قایق بادی یک نفره بست وی محصولی با کیفیت بالا می باشد که در بین علاقمندان به قایق های بادی یک نفره از محبوبیت چشمگیری برخوردار می باشد . جنس این محصول از پی وی سی برزنتی بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاومت فوق العاده بالایی از خود به نمایش گذاشته است . کف آن نیز به منظور افزایش هرچه تمام تر مقاومت آن از پی وی سی دولایه ی بادی تهیه شده که می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . سطح نشیمنگاه این قایق بادی زیبا به صورت مواج طراحی شده است به همین منظور در استفاده های طولانی مانع از درد و یا خستگی می شود . این محصول قادر به تحمل وزن تا 80 کیلو گرم بوده و مناسب استفاده برای یک نفر می باشد . قایق بادی یک نفره بست وی دارای اهرم نگهدارنده ی پارو بوده که مانع از افتادن پارو ها در آب می شود . همچنین در آن یک طناب نجات تعبیه شده که می توان در مواقع اضطراری از آن استفاده کرده و یا جهت بستن و نگه داشتن قایق بادی از آن بهره گرفت . علاوه بر این یک پمپ دستی نیز برای آن درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید به راحتی این قایق بادی زیبا را راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید . قایق بادی یک نفره بست وی با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی به صورت اینترنتی و یا حضوری قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد . 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ دستی کوچک
 پاروندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...