قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس

intex 68370

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس با طراحی زیبا و کیفیت بالا ، توسط شرکت اینتکس تولید شده است. جنس این قایق بادی از پی وی سی برزنتی بوده که در مقابل پوسیدگی و ساییدگی از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد . این محصول با کیفیت قادر است تا وزن 255 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . خرید قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از تمام نقاط کشور و از طریق نمایندگی اینتکس مقدور می باشد .

قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس از سری محصولات پرطرفدار و پرفروش اینتکس می باشد . جنس رویه و کناره های این محصول از پی وی سی برزنتی تولید شده است . به همین منظور در مقابل پوسیدگی در برابر نور خورشید و همچنین ساییدگی در هنگام جابه جایی مقاومت قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . سطح نشیمنگاه این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده تا در استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نشوید . قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس دارای اهرم نگهدارنده ی پارو می باشد که از افتادن پارو ها در آب جلوگیری می کند . همچنین دارای یک کیسه ی نگهدارنده اشیاء کوچک می باشد که می توانید وسایل مورد نیاز و ضروری خودرا داخل آن قرار داده و همراه خود داشته باشید . شرکت اینتکس جهت راحتی هرچه تمام تر سرنشینان ، دو نشیمنگاه بادی نیز در آن تعبیه کرده است . همچنین این محصول دارای یک طناب نجات بوده که در شرایط اضطراری می توان از آن استفاده کرده و یا برای بستن و جابه جایی قایق بادی از آن بهره گرفت . این قایق بادی زیبا و با کیفیت قادر به تحمل وزنی بالغ بر 255 کیلو گرم می باشد . قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد . شما می توانید به صورت حضوری آن را خریداری کرده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 255 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ دارد
 نوع پمپ  دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...