قایق بادی دو نفره ساده بست وی

قایق بادی دو نفره ساده بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,765,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره ساده بست وی از جمله قایق های با کیفیت تفریحی می باشد که به دلیل پی وی سی چند لایه ی به کار گرفته شده در ساخت رویه ی آن ، محصولی با کیفیت فوق العاده به شمار می رود . جنس کف آن از پی وی سی دولایه ی بادی و کناره های آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است ، به همین منظور از استحکام و استقامت بالایی برخوردار بوده و در حین استفاده تغییر شکل نمی دهد . این محصول تنها 3.5 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد .

قایق بادی دو نفره ساده بست وی از جمله قایق های تفریحی زیبا و با کیفیت بوده که به دلیل وزن سبک خود به راحتی قابل حمل می باشد . رویه ی این محصول از پی وی سی چند لایه تولید شده که به کیفیت محصول افزوده است . جنس کناره های آن از پی وی سی طرح چرم بوده که علاوه بر استحکام ، موجب زیبایی هرچه تمام تر آن نیز می شود . این قایق بادی دارای اهرم نگهدارنده ی پارو بوده که مانع از افتادن آن در آب می شود . همچنین شرکت بست وی جهت سهولت در امر جابه جایی یک طناب نجات در آن تعبیه نموده ، که با استفاده از آن می توان قایق بادی را به راحتی حرکت داد و نیز در مواقع اضطراری از آن بهره گرفت . این محصول تنها 3.5 کیلو گرم وزن داشته و شما هیچ گونه مشکلی در حمل آن نخواهید داشت . همچنین به دلیل پی وی سی دولایه ی بادی که در ساخت کف آن به کار گرفته شده و جنس رویه و کناره های آن ، این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم بوده و در حین استفاده تغیر شکل نخواهد داد . قایق بادی دو نفره ساده بست وی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ، به صورت اینترنتی و یا حضوری از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد .

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 پاروندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...