تشک بادی 1 نفره

67001 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
1,650,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی 1 نفره , مناسب برای استفاده در منزل ، مسافرت ، ویلا ، گردشگری ، و... با قیمت بسیار مناسب ، از نمایندگی فروش سنتر اینتکس

تشک بادی 1 نفره یکی از بهترین و با کیفیت محصولات شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 توسط شرکت bestway تولید و با قیمت بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی ، سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد . این کالا با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف مانند مسافرت به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد تحمل وزن بالا آن می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که سنین مختلف بتوانند از این تشک با کیفیت استفاده نمایند .  برای راه انداز این محصول یک پمپ باد دستی اینتکس در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که تشک خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . به همراه این محصول یک چسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند تا در زمان آسیب دیدن بدنه تشک آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با کیفیت را شما می توانید از سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری کرده و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

تحمل وزن ۲۷۳ کیلو گرم
 طول ۱۸۸ سانتی متر
عرض ۹۹ سانتی متر
 ارتفاع ۲۲ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...