تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,090,000
1,695,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس با کیفیت و قیمتی ایده آل از نمایندگی اینتکس سنتر در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس از سری تشک های بادی زیبا و طبی می باشد که توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که دارای کیفیت ، مقاومت و نرمی ایده آلی است . رویه این تشک بادی مقاومت بالایی را در برابر ساییدگی دارد . در بخش های کناری این محصول برای بالا بردن استحکام آن از پی وی سی طرح چرم و مات استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و در ساخت اغلب محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی نیز که از مهمترین ویژگی های محصولات بادی به شمار می آید برابر با 136 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی میکند . تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس سنتر موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...