تشک بادی نوجوان کد intex 66801

intex 66801

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی نوجوان کد intex 66801 یکی دیگر از محصولات زیبا و کاربردی شرکت اینتکس بوده که به دلیل نرمی و لطافت ایده آل خود گزینه مناسبی برای افراد زیر 13 سال می باشد . این محصول تنها 2 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . همچنین این تشک بادی زیبا دارای یک پمپ باد دستی مجزا بوده که به این وسیله می توان آن را راه اندازی نمود.

تشک بادی نوجوان کد intex 66801 ساخته شده از پی وی سی جیر یا مخمل می باشد ، به همین جهت بسیار نرم و لطیف بوده و مناسب استفاده افراد زیر 13 سال می باشد . این محصول بسیار سبک بوده و تنها 2 کیلو گرم وزن دارد و با استفاده از پمپ باد مجزای دستی به راحتی قابل راه اندازی و استفاده می باشد . همچنین کف آن نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده که به همین منظور می تواند تا وزن 75 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . این محصول کاربردی ، زیبا و مقاوم به دلیل وزن کم و حجم مناسب قابل استفاده در منزل ، مسافرت و چادر های مسافرتی می باشد . همچنین رویه ی این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که هنگام استفاده ، بدن کودک را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی می شود . یکی دیگر از کاربرد های طراحی مواج این رویه ، ضد تعریق بودن آن است که موجب گردش هوا بین بدن و تشک شده و در استفاده های طولانی مدت مانع از تعریق بدن می شود . این محصول به دلیل کیفیت و مقاومت بالایی که از خود به نمایش گذاشته نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است. تشک بادی نوجوان کد intex 66801 با بهترین کیفیت و بیشترین مقاومت و زیبایی قابل خریداری از نمایندگی اینتکس می باشد. شما می توانید به صورت حضوری این محصول را خریداری کرده یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 75 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90  سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 13 سال
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، بالش بادی کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...