تشک بادی داخل ماشین جک کد TDM-3122

TDM-3122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
1,620,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین جک کد TDM-3122 با رویه ی مواج و ضد تعریق ، محصول با کیفیت دیگری از شرکت اینتکس می باشد که به دلیل مقاومت بالای خود ، می تواند تا وزن 150 کیلو گرم را به آسانی تحمل نماید. این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی هرچه تمام تر قابل راه اندازی و استفاده می باشد.

تشک بادی داخل ماشین جک کد TDM-3122 یکی از پرطرفدار ترین محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که با کارایی و مقاومت بالایی که از خود به نمایش گذاشته ، توانسته نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کند . رویه ی این تشک بادی زیبا از پی وی سی جیر ساخته شده است به همین منظور دارای لطافت و نرمی قابل قبولی می باشد . همچنین طراحی رویه ی این محصول به صورت مواج بوده و موجب گردش هوا بین بدن و تشک بادی می شود که به همین منظور در استفاده های طولانی مدت مانع از تعریق بدن شده و همچنین بدن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد . این محصول کاربردی دارای دو کوسن بادی مجزا بوده که در هنگام استراحت سر و گردن را در بهترین موقعیت قرار داده ومانع از درد و خستگی می شود . کناره های این محصول از پی وی سی طرح چرم تشکیل شده که این امر موجب شده انعطاف آن تا حد قابل قبولی بالا رفته و به راحتی درون خودرو جای گیرد . همچنین این محصول کاربردی به خوبی تمام فضای پشتی خودرو را پوشش داده و می توان با خیالی آسوده در مسافرت ها از آن استفاده نمود . کف این محصول از پی وی سی دو لایه طراحی شده است به همین منظور می تواند بدون هیچ گونه مشکلی تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید . تشک بادی داخل ماشین جک کد TDM-3122 با کیفیت و کارایی بالا و قیمتی مناسب قابل خریداری از نمایندگی اینتکس سنتر می باشد. شما می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی این محصول را خریداری نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ -
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین جک
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...